اجتماعیاخبار مهماقتصادیبانک و بورسبیمهویژه

گزینه‌های مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد / نام رئیس کل بیمه مرکزی در میان گزینه های مطرح

اقتصادناب_عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: گزینه‌ای که هم اکنون برای مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی مطرح است به جز محمدحسن زدا که سرپرست است، غلامرضا سلیمانی‌امیری است که قبلا رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بوده است.

به گزارش اقتصادناب اولیا علی‌بیگی در گفت و گو با  فارس،‌ درباره انتصاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر محمدحسن زدا به عنوان سرپرست از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: وزیر بر اساس قانون می‌تواند ۶ ماه فردی را به عنوان سرپرست در سازمان انتخاب کند ولی معنا ندارد که سازمانی با این گستردگی و شرایط با سرپرست اداره شود.

عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی گفت:‌ معمولا انتخاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که آن زمان چه شورای عالی بود و چه این زمان که هیأت امنا وجود دارد همواره با دولت بوده است و پس از انتخاب به هیأت امنا معرفی می‌شود و سپس تصمیم گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

علی‌بیگی گفت: گزینه‌ای که هم اکنون برای مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی مطرح است به جز محمدحسن زدا که سرپرست است، غلامرضا سلیمانی‌امیری است که قبلا  رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسه جدیدی برای انتخاب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار نشده است، گفت: فردی باید برای مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی انتخاب شود که آشنایی کامل با شرایط آن داشته باشد و درخواست ما از وزیر این است که هر چه زودتر جلسه انتخاب مدیرعامل را برگزار کند و سازمان تامین اجتماعی از بلاتکلیفی خارج شود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا