اخبار روزاخبار مهمورزشیویژهکرمانشاه

کاری بزرگ کردیم، اما حتی یک مسئول “تبریک” نگفت

اقتصارناب_سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: صعود تیم شاهین کرمانشاه به مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال کشور کار بزرگی بود، اما هیچکدام از مسئولین استانی به آن توجه نکردند. 

به گزارش اقتصادناب سیداحسان احسانی در گفت و گو باخبرنگاران، بااشاره به صعود تیم شاهین کرمانشاه به مرحله پلی آف لیگ دسته اول فوتسال، اظهارکرد: تیم ما درحالی توانست با دست خالی و کمترین هزینه به این مرحله صعود کند که تیم هایی با هزینه های نجومی موفق به صعود نشدند.

وی افزود: باوجود اینکه کاری بزرگ کردیم و با پشت سرگذاشتن ۱۲ تیم به عنوان تیم دوم جدول به مرحله پلی آف صعود کردیم، اما حتی یک مسئول ورزشی و یا غیر ورزشی به بازیکنان تیم “خسته نباشید” و حتی “تبریک” هم نگفت.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در ادامه بیان اینکه این تیم برای صعود به لیگ برتر باید دو بازی را در مرحله پلی آف برابر تیم نفت امیدیه برگزار کند، افزود: اگر در مجموع این دو بازی بتوانیم امتیاز بیشتری بگیریم، برای اولین بار در تاریخ فوتسال کرمانشاه یک تیم لیگ برتری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اولین دیدار بین تیم های نفت امیدیه و شاهین کرمانشاه فردا(۱۸ بهمن) به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد و دیدار دوم دو تیم نیز ۲۵ بهمن در امیدیه اهواز برگزار می شود.

احسانی افزود: باتوجه به حساسیتی که بازی این هفته دارد، برنامه ریزی و تمرینات منسجمی داشته ایم تا بتوانیم در خانه پیروز میدان باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا