اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

ورود مستقیم بیمه کوثر به سرمایه‌ گذاری در صنایع بزرگی مانند پتروشیمی

به گزارش اقتصادناب  مدیرعامل  این شرکت با اعلام این خبر، گفت: پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که با توزیع سود نقدی ۳۸۵ ریالی به ازای هر سهم همراه شد، با توجه به گزارش مدیرعامل از وضعیت درخشان شرکت و نیز گزارش مثبت حسابرس رسمی و بازرس قانونی، اکنون باید برنامه افزایش سرمایه را به سرعت دنبال کنیم.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: با انتخاب حسابرس رسمی شرکت برای سال ۱۴۰۰، فرایند افزایش سرمایه را که طبق پیشنهاد و مصوبه هیات‌مدیره شرکت ۱۶۰درصد است از همین امروز آغاز می‌کنیم و اگر سازمان بورس هم برای اعطای مجوز آن ما را همراهی کند امیدواریم طی ۲ ماه آینده این افزایش سرمایه به صورت کامل اجرایی شود.

وی سهام‌داری شرکت‌های بزرگ با بنیاد خوب را در بخش‌های معدنی، فولادی و پتروپالایشی یکی از سیاست‌های اصلی بیمه کوثر در سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: با این سبد سرمایه‌گذاری علاوه بر توزیع ریسک ما روند سودآوری مطمئن و پایداری را برای آینده شرکت ترسیم کرده‌ایم. البته بنا به بررسی‌های صورت‌گرفته در نظر داریم تنوع را در سبد سرمایه‌گذاری بیمه کوثر، به‌ویژه در بخش معادن و فلزات، افزایش دهیم.

مدیرعامل بیمه کوثر از فروش برخی املاک شرکت که با سوداوری مناسبی همراه خواهد بود در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در نظر داریم به کمک نقدینگی حاصل از آن و طبق برنامه‌ریزی و مذاکرات صورت گرفته در عرصه‌های سوداور اقتصادی سرمایه‌گذاری کنیم که امیدواریم به یاری پروردگار، فصل نوینی را در حیات اقتصادی شرکت بزرگ بیمه کوثر رقم بزند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا