اجتماعیاخبار روزادبیبیمهعلم و فناوریفرهنگیمقالاتهمدانکارآفرینان

معرفی کتاب ارتباط بازاریابی درونی و چابکی سازمان صنعت بیمه

نویسنده ؛مهندس زانیار قربانی

اقتصادناب_کتاب ارتباط بازاریابی درونی و چابکی سازمان صنعت بیمه  در ۱۳۸ صفحه که به موضوع بازاریابی سبز می پردازد .

در مسائل محیطی بحث زیادی را در مطبوعات بـه خـود اختصـاص داده بازاریابی سبز است. به نظر می رسد تمامی مصرف کنندگان چه فردی و چـه صـنعتی در مـورد محـیط زیسـت آگـاهتر و علاقمندتر شده اند.

بازاریابی سبز که آن را بازاریابی پایدار نیز نامیده اند یک روند جالب است که امروزه در کشورهای در حـال توسـعه خـرده فروشان نیز آن را شروع کرده اند.

”اقـدامات بازاریـابی درونـی چـه تـاثیری بـر چابکی سازمانی دارد؟ در بازاریابی امروز، هزینه از دست دادن یک مشتری برابر است با از دست دادن منافع خدماتی که آن مشتری در طول عمر به آن نیاز دارد.

بیمه ها را می توان جزو شریان های حیاتی اقتصادی هر کشور دانست.

هدف عمده مدیریت بازاریابی بیمه، جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قبلی و ایجاد آگاهی در زمینه نتایج بیمه است. رشد روز افزون صنایع، وسایل نقلیه و افزایش روز افزون جمعیت در دنیا جامعه بشری را به این فکر انداخته است که تنها جایی که برای زندگی کردن وجود دارد همین سیاره زمین می باشد که باید به هر نحو ممکن در حفظ و پایداری محیط آن کوشید.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا