اخبار روزاخبار مهماستانهاعلم و فناوریمصاحبهویژهکارآفرینانکرمانشاه

مصاحبه با دکترمرتضی فرشچیان متخصص ارتوپدی

گفتگوی دوستانه اقتصادناب با دکتر مرتضی فرشچیان پزشک برجسته کرمانشاهی که خدمات ارزنده بسیاری را طی ۳۰ سال فعالیتش به مردم کرمانشاه ارائه نموده است.

۱)لطفا خودتان را معرفی و رزومه مختصری  برای خوانندگان سایت ارائه دهید؟

به نام خدا دکتر مرتضی فرشچیان متولد ۱۳۳۰ فارغ التحصیل دانشگاه پزشکی تهران ،عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،جراح ومتخصص بیماریهای مفاصل ،استخوان ،شکستگیها و ناهنجاریهای مادر زادی ،دیسک و ستون فقرات و جراح دست و اعصاب محیطی میباشم.

۲)چه تعداد را تحت حمایت خود قرار داده اید (خواه حمایت مالی وخواه علمی آموزشی)؟

از آنجا که عمده فعالیت های اینجانب کلینیکال نمیباشد و بیشتر جراحی و اتاق عمل است تعداد بسیار زیادی تا به این لحظه دستیار داشته ام که هرکدام الان افتخاری برای کشور عزیزمان شده اند و در طی سالهای متمادی کار در مطب پزشکان و پرستاران زیادی با بنده همکاری داشته اند.وعمده حمایت من استفاده از تجربه ۳۰ساله در امر جراحی و درمان میباشند.

۳)چه مشکلاتی سر راهتان به وجود آمده است؟

اگر مشکلات جراحی و عفونت بعداز عمل را که از شایعترین مشکلات در درمان شکستگیهاست را فاکتور بگیریم که خدارو شکر در اعمال جراحی بنده بسیار اندک هستند،میتوانم به ناتوانی شرکتهای بیمه در پرداخت حق الزحمه پزشکان اشاره کنم که یکی از مشکلات عمده صنف ما پزشکان میباشد.دربیمارستان های خصوصی مشکلی برای پرداخت کارانه نداریم اما در بیمارستان های دولتی این امرهمیشه به تعویق میوفتد.

۴)از اهداف و اینده کاریتان بفرمایید؟

باتوجه به اینکه شیرازه شغل و حرفه ما پزشکان تجربه ومطالعه بسیار زیاد و به روز رسانی علمیمان میباشد درنظردارم با تربیت واموزش به پزشکان جوان در رشته ی خودم آنهارا برای نسل های آینده آماده کنم و ذکات علم خود را اینگونه پرداخت کرده باشم.

(با آرزوی سلامتی و موفقیت برای جناب آقای دکتر مرتضی فرشچیان پزشک نامی و برجسته کرمانشاهی)

تهیه و تنظیم:سارامهاجرانی

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا