اخبار روزاخبار مهماقتصادیبانک و بورسدلار و ارزطلا وسکه

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۶/۱۷

اقتصادناب_سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۱۳۳ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴ میلیون و  ۱۳۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲میلیون و ۹۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۰۷ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان است.

کاهش چشم گیر قیمت ارز در روزهای گذشته موجب شد تا قیمت دلار که اول تیرماه ۱۳ هزار تومان بود در کمتر از یک ماه به مرز ۱۱ هزار تومان نزدیک شود. اختلاف قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی های بانکی هم اکنون ۱۰۰ تومان شده است. هم اکنون دلار در بازار آزاد با قیمت ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۳ هزار و ۲۲۹ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۴۳۴ تومان فروخته می شود.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان

قیمت یورو

۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان

قیمت پوند

۱۴ هزار و ۴۳۴ تومان

قیمت درهم امارات

۳ هزار و ۲۲۹ تومان

قیمت سکه بهار آزادی

۴ میلیون و ۹۴ هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان

قیمت نیم سکه

۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی

۹۰۹ هزار تومان

قیمت گرم طلای ۱۸

۴۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان

قیمت گرم طلای ۲۴

۵۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و ۷۹۶ هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

۱۵۰۷دلار

قیمت پلاتیندلار

۹۵۳ دلار

قیمت انس نقرهدلار

۱۸.۲۷ دلار

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا