اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد + سود تصویبی

اقتصادناب_بیمه دانا در سال ۱۳۹۶ حدود ۲۸۰ میلیارد ریال سود محقق کرد که پس از توافق اعضای مجمع مقرر شد ۱۰ درصد از سود محقق شده به ازای هر سهم مبلغ ۲۸ ریال بین سهامداران توزیع شود.

به گزارش اقتصادناب،مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه دانا ( سهامی عام) روز ۳۰ تیر ماه جاری با حضور ۸۳ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت بندهای مختلف توسط حسابرس قانونی و توضیح لازم از سوی مدیران ارشد شرکت، با اکثریت آرا به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه این نشست با تأیید اعضای مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

بیمه دانا در سال ۱۳۹۶ حدود ۲۸۰ میلیارد ریال سود محقق کرد که پس از توافق اعضای مجمع مقرر شد ۱۰ درصد از سود محقق شده به ازای هر سهم مبلغ ۲۸ ریال بین سهامداران توزیع شود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه گزارش مصوری از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت در سال ۹۶ شامل بخش‌های مختلفی همچون؛ خلاصه فعالیت‌های بیمه‌گری، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، ایفای تعهدات قانونی سنواتی، افزایش دارایی‌های ثابت، فعالیت‌های حوزه شعب و نمایندگان، فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات، فعالیت‌های حقوقی، خدمات ویژه، فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی ارائه شد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا