اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

شرکت‌های بیمه به تعهدات خود در قبال کشاورزان خسارت دیده‌ عمل نکرده‌اند

 

” اقتصادناب_عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مسئولین بیمه استان خوزستان تاکنون به تعهدات خود در قبال اراضی بیمه شده خسارت دیده‌ عمل نکرده‌اند. “

به گزارش اقتصادناب، جواد کاظم نسب الباجی در خصوص  وضعیت پرداخت خسارت سیل های اخیر به سیل زدگان و کشاورزان استان خوزستان، گفت: بعد از وقوع سیل بزرگترین مشکل موجود خسارات ناشی از سیل به اراضی کشاورزی است، برخی از کشاورزان برای نجات شهرها زمین‌های کشاورزی خود را تقدیم سیل کرده‌اند.

کارشناسان اراده‌ای برای جبران خسارات سیل خوزستان ندارند

نماینده مردم اهواز و باوی با بیان اینکه کشاورزان انتظار داشتند بعد از اتمام سیل، خسارت آنها در کمترین زمان ممکن پرداخت شود اما درحال حاضر بعد از گذشت ۲ ماه اقدامی صورت نگرفته است، تصریح کرد: کارشناسانی که در محل‌های سیل زده حضور پیدا می‌کند از اراده کافی برای جبران خسارات سیل برخوردار نیستند.

امکانات کشت دوم در اختیار کشاورزان خوزستانی قرار ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات وارد استان خوزستان شده اما آماربرداری‌ها توسط مسئولین استانی به اتمام نرسیده است، ادامه داد: کشاورزان سیل زده استان خوزستان در بدترین شرایط قرار دارند، از یک سو خسارات خود را دریافت نکرده‌اند و از سوی دیگر امکانات لازم برای کشت دوم به منظور جبران خسارات در اختیار آنها قرار نگرفته است.

وام کشاورزان خسارت دیده خوزستان استمهال نشده است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وام کشاورزان خسارت دیده در سیل اخیر را استمهال نکرده‌اند، عنوان کرد: میزان خسارت سیل به اراضی استان خوزستان تا حدودی برآورد شده که رقم بسیار بالایی است. نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مسئولین بیمه استان تاکنون به تعهدات خود در قبال اراضی بیمه شده عمل نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: تعدادی از کشاورزان به دلیل اینکه شرکت‌های بیمه در سال‌های گذشته به تعهدات خود عمل نکرده بودند نسبت به بیمه کردن اراضی خود اقدام نکرده‎‌اند و همین موضوع موجب بروز مشکلاتی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا