اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

سومین نشست شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی منطقه ۲ کشور که در ساختمان ستادی همدان برگزار گردید

‍به گزارش اقتصادناب  در سومین نشست شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی منطقه ۲ کشور که در ساختمان ستادی همدان برگزار گردید ،شیلا صانع زاده (دبیر شورای هماهنگی مسوولین روابط عمومی غرب کشور با عنوان کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ) ، با ارایه مسائل ومشکلات استانهای حاضر در جلسه و فعالیت های انجام پذیرفته ، به اهمیت بکار گیری فناوری های نوین در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی اشاره نموده و خواستار تآمین ملزومات مورد نیاز گردید.همچنین با توجه به نقش پر رنگ فناوری اطلاعات و آمار در سازمانها بر اهمیت تعامل و همکاری هر چه بیشتر واحدهای فنی و اداری با روابط عمومی سازمان ها تآکید نمود.
وی با بیان اینکه روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می کند

افزود: در جامعه امروز صنعت بیمه به عنوان چتر حمایتی برای کلیه آحاد مردم می باشد و بیمه باید به فرهنگ تبدیل گردد هر چقدر صنعت بیمه بتواند آینده مطمئن تری برای مردم مهیا سازد مردم اعتماد بیشتری به بیمه ها خواهند کرد و این به نفع مردم است . ضمن اینکه باید کیفیت خدمات دهی را بهتر و رشته های بیمه ای را گسترش دهیم.
صانع زاده با اشاره به وظیفه مهم شرکت بیمه ایران که خدمت رسانی و جلب اعتماد و رضایت مردم میباشد ،به اهمیت و نقش مسوولین روابط عمومی ها در اطلاع رسانی های دقیق در جهت نهادینه نمودن فرهنگ بیمه ای در کشور اشاره نموده و خواستار تقویت وایجاد ابزار مورد نیاز برای ارتقاء این حوزه گردید و بیان داشت: نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی و علم فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچنین برگزاری سمینارها، دوره های آموزشی، استفاده از گرافیک اطلاع رسان و ارتباطات گرافیکی (غیرکلامی) باعث رقابت سالم، مشارکت گرایی و جذب مخاطبان، حرفه گرایی و آموزش، فرهنگ سازی، معرفی، تبلیغ و فروش محصول، برهم زدن عادات غلط و تنویر افکار عمومی و مدیریت تفاهم میان سازمان و ذینفعان برای تضمین منافع مشترک و در نهایت پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه مدیریتی خواهد شد.

وی اظهار داشت در عصر تبادل اطلاعات که تغییرات مداوم و رقابت میان سازمان ها حرف اول را می زند؛، صرفاٌ جوامع وسازمان هایی بقا دارند و درفعالیت های خود موفقیت خواهند داشت که با ایجاد شبکه های تولید و توزیع اطلاعات ، مخاطبان (مشتریان) خود را همانگونه که بصورت لحظه ای در معرض اطلاعات وتبلیغات سایرین هستند تغذیه اطلاعاتی نمایند و همچنین مبحث مشتری مداری که موضوع اصلی تبلیغات اکثر نهادها و سازمان ها را شامل می شود به طور کامل و عملی اجرا نمایند. طبیعی است که دراین ارتباط نهاد مسؤول ومتولی تخصصی ساماندهی این امر درسازمان ها ” روابط عمومی ” است. نهادی حساس وکلیدی درقلب سازمانها که باید به سوی اطلاع مداری و دانایی محوری سوق داده شود.
همچنین امروزه فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری توانمند ساز برای مدیران و کارکنان سازمان ها چه در ارتباطات درون سازمانی و چه در ارتباطات برون سازمانی مطرح است. دراین میان روابط عمومی های الکترونیک به عنوان واحدهای ارتباطی- اطلاعاتی سازمان می توانند نقش مهمی در بهینه سازی فرآیند انتقال در سازمان ها داشته باشند.
صانع زاده به نقش روابط عمومی الکترونیک در کاهش هزینه های غیر ضروری در انتقال اطلاعات و کمک به هزینه های خدمات اضافی اشاره نمود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا