اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

رشد ۷۰ درصدی پرتفوی در سه ماهه اول سال جاری

بیمه تجارت‌نو امسال را پرقدرت آغاز کرد

اقتصادناب_بیمه تجارت‌نو با تعیین استراتژی کارآمد طی سه ماهه نخست سال جاری به پرتفوی ۸۵۰ میلیارد تومانی دست‌یافت و توانست به رشد۸۰ درصدی فروش در بیمه‌های کم ریسک و اصلاح بهینه پرتفوی دست یابد.

به گزارش اقتصادناب از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آزاد حسنی، معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو اظهار کرد: پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشدی بالای ۷۰ درصد را تجربه کرده است.

همچنین حسنی، در خصوص سبد پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو افزود: در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در سه ماهه ابتدایی سال، ۵۰ درصد پرتفوی کل شرکت، بیمه‌های کم ریسک می باشند.شایان ذکر است، پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو مختص به شهر تهران و یا یک یا چند استان نمی‌باشد، بلکه شبکه فروش در سراسر کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشته اند و توانسته ایم نسبت به توزیع ریسک در سراسر کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.

او در ادامه افزود: در سه‌ماهه سال جاری بیش از یک‌میلیون منزل مسکونی توسط شرکت بیمه تجارت‌نو تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار گرفته اند.

معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو در تشریح موفقیت‌های شرکت تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این مهم گسترش شبکه فروش نسبت به سال گذشته وتقویت کمی وکیفی نماینده جدید در سراسر کشور می باشد. لذا در حوزه نمایندگان، تمرکز اصلی برنامه‌های شرکت در سه ماهه ابتدایی سال بر روی موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش ایشان می باشد که این رویه در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه گسترش شبکه فروش توانمند و جذب نمایندگان جنرال دارای پروسه زمانی می باشد، شرکت بیمه تجارت‌نو در نظر دارد علاوه بر جذب نمایندگان جدید با پشتیبانی و حمایت از نمایندگان موفق خود در جهت آموزش و جذب بازاریابان حرفه ای بتواند سهم بازار بیمه های خرد و کم ریسک خود را نیز بیش از پیش افزایش دهد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا