اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

دیدار مردمی مدیرعامل بیمه کوثر با ذی‌‌نفعان لرستانی

 

” اقتصاد دناب_مدیرعامل بیمه‌ کوثر با ذی‌‌نفعان و بازنشستگان استان لرستان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد. “

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در نشست مشترکی که با بیمه‌گذاران عمده در استان لرستان داشت، تصریح‌کرد: تاکنون حدود ۱۲۰میلیارد ریال به ۹هزارو۶۰۰ نفر از بیمه‌شدگان در مناطق سیل‌زده پرداخت شده است که از این مبلغ ۵۰میلیارد ریال آن به حساب ۳هزارو۲۹۱نفر از حادثه‌دیدگان استان لرستان واریز شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با داشتن بانک اطلاعات جامع از بیمه‌شدگان و مراجعه کارشناسان به مکان‌های خسارت‌دیده مشکلی در پرداخت خسارت به حادثه‌دیدگان وجود نداشت.

وی وحدت رویه و تعامل میان مدیران و کارشناسان ستاد، سرپرستی‌ها و شعب و نیز نمایندگان برتر استان‌ها را یکی از عوامل رضایت ذی‌نفعان برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با بهره‌مندی از ظرفیت‌ شرکت‌های ارزیاب خسارت در سراسر کشور فرایند پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان تسریع یافت.

بیمه‌گذاران عمده این استان با اظهار این امر که بیمه کوثر تنها شرکتی بود که برای پرداخت خسارت هیچ مشکلی نداشت، در این نشست از همکاری مسئولان و نیز مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت برای موافقت با افزایش تعهدات در قرارداد جدید تشکر و قدردانی کردند.

گفتنی است، مدیرعامل بیمه کوثر به‌منظور گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان با آنان دیدار کرد و در این ملاقات حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی سریع و به‌موقع و نیز پرداخت خسارت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را موجب افزایش اعتماد آنان به مسئولان شرکت بیان کردند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا