اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

خسارت اتوبوس حادثه دیده جاجرد پرداخت شد

اقتصادناب_خسارت اتوبوس پرت شده به دره جاده قدیم جاجرود بعد از ۳ سال رفت و آمد به حادثه دیدگان پرداخت شد.

 

به گزارش ا قتصادناب, دقیقا ۳ سال و یک روز از حادثه اتوبوسی که درجاده قدیم جاجرود به دره پرت شد می‌گذرد، اما تا هفته قبل نه تنها خسارت عده‌ای از افراد حادثه دیده در این اتوبوس پرداخت نشده بود حتی بیمه دانا که مسئولیت پرداخت بیمه این اتوبوس را برعهده داشت به مراجعه کننده گان برای دریافت خسارت جوابی نمی داد.

بازگشت به عقب

شهریور سال ۹۶ ، یک دستگاه اتوبوس «ولوو» در جاده قدیم «جاجرود» در محور تهران- پردیس، ۲ کیلومتر مانده به پلیس راه «جاجرود» به دره پرت شد.

در این حادثه ۳۷ نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۱۱ نفر در محل حادثه فوت کردند و ۲۶ مسافر به بیمارستان منتقل شدند. این اتوبوس زیر نظر بیمه دانا بود.

مدتی قبل یکی از افراد خسارت دیده در این حادثه با باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفته و در خصوص روند پرداخت خسارت توسط بیمه دانا گفت: ۳ سال گذشته است، برخی از ما حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه عمل جراحی و درمان پرداخت کرده ایم، اما خسارتی پرداخت نشده است.

گویا بیمه دانا به بهانه کمبود بودجه از پرداخت خسارت افراد حادثه دیده امتنا می‌کرد،با پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان از بیمه مرکزی، سرانجام خسارت حادثه دیدگان پرداخت شد. البته ناگفته نماند بیمه دانا از پاسخ دادن به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان هم شانه خالی کرد.

نوش دارو پس از مرگ سهراب

حدود ۲ هفته قبل بود که خسروجردی مدیر کل نظارت بر بیمه‌های غیر زندگی بیمه مرکزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران قول پرداخت خسارت‌های افراد حادثه دیده اتوبوس جاجرود را طی حداکثر دو هفته داده بود.

حرف‌های این مقام مسئول نتیجه بخش بوده و در نهایت خسارت این افراد پس از گذشت ۳ سال پرداخت شد.

لازم به ذکر است تاکنون ۵۸ میلیارد و ۹۷۶ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۰۰ تومان توسط بیمه دانا بابت خسارت به افراد پرداخت شده است که تاکنون  ۲ نفر از مصدومان و یک نفر از فوت شوندگان برای دریافت خسارت خود اقدامی نکرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا