اخبار مهماصفهاناقتصادیبیمهویژهپیشخوان

حضور مدیر کل بیمه تجارت نو دربین نمایندگان اصفهان

 

اقتصادناب_مدیرعامل بیمه تجارت نو (۲۲دی ماه) طی دیدار با نمایندگان و کارکنان شعبه اصفهان از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ نیما نوراللهی در جمع حاضران گفت:حمایت، پشتیبانی و ایجاد فضای کار برای شبکه فروش در اولویت سیاست های این شرکت بیمه قرار دارد .

مدیرعامل بیمه تجارت نو سرانه درآمد نمایندگان صنعت بیمه را بالغ بر۳ میلیون تومان اعلام کرده و افزود: این شرکت درنظر دارد با انعقاد قراردادهای بزرگ کشوری و توزیع پرتفوی آن بین استان ها امکان استفاده ازظرفیت این قراردادها را برای نمایندگان خود فراهم کند.

نوراللهی با اشاره به اینکه جذب شبکه فروش کارآمد و حرفه ای از اهداف دیگر شرکت است؛ حمایت و پشتیبانی از نمایندگان فعلی را منوط به ایجاد فضای کار مناسب برای نمایندگان دانست.پرداخت ارزش پرتفوی به نمایندگان از نکات دیگری بود که وی به عنوان یکی از اهداف و اقدامات انگیزشی بیمه تجارت نو به آن اشاره کرده و گفت:بیشتر شرکت های بیمه به واسطه قدمتشان،پرداخت ارزش پرتفوی،بار مالی قابل توجهی برایشان ایجاد می کند به همین  دلیل از انجام این اقدام سر باز می زنند درحالی که پرداخت ارزش پرتفوی به تصویب هیأت مدیره بیمه تجارت نو رسیده و بزودی اجرایی خواهد شد.

نوراللهی با بیان اینکه انعقاد قرارداد کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مجموعه بیمه تجارت نو مانور بزرگی است؛ نمایندگان را به استفاده از ظرفیت های این قرارداد جهت جذب حداکثری پرتفوی دعوت کرد.
گفتنی است در این دیدارکاظم ملکوتی معاون فنی اموال و سعید ابراهیم زاده مشاور حقوقی نیزحضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا