اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

جای خالی چشم بیمه گر در پروژه ها

در موردMWS ها بیشتر بدانید

اقتصادناب_نقش MWS ها در بیمه پروژه های دریائی از اهمیت بسزائی برخوردار است تا جائی که لویدز لندن استانداردهای لازم در این خصوص را تدوین کرده است.

 

به گزارش اقتصادناب، MWS  چشم بیمه گر در محیط و پروژ ها ی دریائی محسوب می شوددر جائی که بیمه گر می خواهد مطمئن شود که استانداردها اجرا می شود که متاسفانه چندان برای صنعت بیمه ایران شناخته شده نیست.

در واقع MWS به شخص حقیقی و حقوقی اطلاق می شود که به عنوان نماینده بیمه گر از صفر تا صد پروژه حضور دارد و رویه ها را با استانداردها  تطبیق می دهد  بر احقاق حقوق بیمه گر و بیمه گذار نظارت می کند.

تجارب دنیا نشان می دهد، بازار های پیشرفته مانند لویدز لندن ،تعیین می کنند که MWS ها باید چه فرایندی را طی کنند .

اما در ایران این رویه ها مشخص نیست اما بنا بر برخی مستندات شرکتهای نفتی که در آف شور کار می کنند  یر اساس یکسری ارزیابی ها مشخص می کنند که ایا MWSها قابلیت این کار را دارند یا خیر.

اما این شرایط سوالی را در ذهن ایجاد می کند که میزان اشنائیMWS ها در ایران  با متن بیمه نامه ها چقدر است؟ آیا ازینکه …. ها چه میزان بر کار خود اشراف دارند اطلاعات دقیقی وجود دارد؟

در کشورهای خارجی یک MWSplan تهیه می شود و به بیمه گر ارایه می گردد.

به پیشنهاد کارشناسان صنعت دریائی و بیمه بهتر است بیمه مرکزی در کنار صنعت نفت و صنایع دریائی، کمیته های مشترکی برای تولید اسناد فنی MWSهاایجاد کنند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا