اجتماعیاخبار روزاخبار مهماستانهااقتصاد و داراییاقتصادیاملاک و مسکنمجلسپول وسرمایه

ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان از امروز

اقتصادناب_متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان از امروز تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصادناب، متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۹۸/۱۲/۲۰ با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن (به‌آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام نمایند.

همه متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام نمایند. همچنین پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و…، اولویت‌بندی و انتخاب می‌گردند.
افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام نمایند.
متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض نموده‌اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.
در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی در این شهر‌ها نیز ثبت‌نام صورت خواهد پذیرفت.
بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی روند ثبت‌نام حاکی از مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر در این مرحله دارد. آخرین آمار حاکی از ثبت‌نام ۲۲۹۷۴ نفر در استان اصفهان، ۱۱۲۶۳ نفر در استان آذربایجان شرقی، ۱۱۴۲۷ نفر در استان آذربایجان غربی، ۸۲۷۳ نفر در استان البرز، و ۶۴۱۴ نفر در استان اردبیل است.

منبع:تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا