اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپول وسرمایهپیشخوان

تاثیر مطالبات سایپا بر کاهش سود سهامداران بیمه حکمت

اقتصادناب_مدیر عامل بیمه حکمت در مجمع عمومی شرکت به علت کاهش سود سهام سهامداران اشاره کرد و بیان داشت: این کاهش سود بخاطر عدم پرداخت مطالبات این بیمه از شرکت سایپا بود که متاسفانه این شرکت دولتی نتوانست در سال گذشته به تعهدات خود عمل کند.

 

به گزارش اقتصادناب، چایچی ، مدیر عامل بیمه حکمت در مجمع عمومی شرکت به علت کاهش سود سهام سهامداران اشاره کرد و بیان داشت: این کاهش سود بخاطر عدم پرداخت مطالبات این بیمه از شرکت سایپا بود که متاسفانه این شرکت دولتی نتوانست در سال گذشته به تعهدات خود عمل کند.

 

چایچی ضمن تشکر از  بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سندیکای بیمه گران ایران افزود: اقدامات مهمی را برای بازگرداندن مطالبات شرکت های بیمه ای از شرکت سایپا انجام شده و کماکان به جد پیگیر این مطالبات هستیم..

مدیر عامل بیمه حکمت در ادامه  برای شفافیت سخنان خود نسبت به انتشار فایل صوتی مصاحبه خبرنگار صدا و سیما با دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در مجمع مذکور اقدام نمود و در این خصوص تاکید کرد: بیمه حکمت نیز برای احقاق حقوق سهامداران خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و امیدواریم هر چه زودتر شرکت سایپا مطالبات شرکت های بیمه ای را پرداخت نماید

گفتنی است، سود نقدی به ازاء هر سهم به مبلغ ده ریال در این مجمع تصویب شد.

، البته چایچی مدیر عامل شرکت بیمه حکمت در توضیحات خود  بدین مساله اشاره نداشته که چرا شرکت بیمه متبوعش با وجود اینکه سالهاست خودروسازی سایپا به عنوان یکی از بدهکاران بزرگ صنعت بیمه شناخته می شود، اما همچنان به انعقاد قرارداد مداومت ورزیده و به کاهش سود سهامداران منجر شده است.

این در حالی است که رئیس کل بیمه مرکزی در یکی از گفتگوهای خود صراحتا به شرکتهای بیمه ای که با بدهکاران بزرگ صنعت قرارداد منعقد می کنند، هشدار داده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا