اخبار مهمبیمهپیشخوان

بیمه دی برای هر سهم ۴۰۰ ریال سود شناسایی کرد

 

” اقتصادناب_بیمه دی در این دوره مالی یک ساله منتهی به پایان اسفند ۹۷ توانست ۳.۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه دوره قبل ۵۴ درصد رشد داشته است و برای هر سهم ۴۰۰ ریال سود شناسای کرد . “

بیمه دی صورت‌های مالی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ (حسابرسی نشده) را منتشر کرد .
به گزارش اقتصادناب به نقل از بانکداری ایرانی بیمه دی در این دوره مالی یک ساله منتهی به پایان اسفند ۹۷ توانست ۳٫۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه دوره قبل ۵۴ درصد رشد داشته است و برای هر سهم ۴۰۰ ریال سود شناسایی کرد .
رشد ۳۷ درصدی سود خالص 
بیمه دی در این دوره مالی یک ساله توانست نزدیک به یک صد میلیارد تومان سود کسب کند که نسب به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد رشد داشته است این رقم در ۱۲ ماه سال ۹۶ ، ۷۳ میلیارد تومان ثبت شده است …
افزایش ۳۷ درصدی سود خالص برای هر سهم
این شرکت بیمه ای در این دوره مالی سال ۹۷ توانست برای هر سهم ۴۰۰ ریال سود کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد رشد داشته است این رقم در دوره قبلی ۲۹۲ ریال اعلام شده است.
رشد ۵۴ درصدی تولید حق بیمه 
این شرکت فرابورسی در این دوره مالی یک ساله توانست ۳٫۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه با رقم ۲٫۳ هزار میلیارد تومان رشد ۵۴ درصدی را نشان می دهد.
افزایش ۳۸ ذخایر فنی حق بیمه
بیمه دی در این دوره مالی یک ساله توانست ذخایر فنی حق بیمه خود را ۷۴۱ میلیارد تومان به یک هزار  میلیارد تومان افزایش دهد  که نسب به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد داشته است .
افزایش سه برابری دریافت خسارت از بیمه گران اتکایی
این شرکت بیمه ای در این دوره مالی یک ساله توانست ۱٫۷ هزار میلیارد تومان از بیمه گران اتکایی خسارت دریافت کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰۹ درصد رشد داشته است این رقم در دوره قبلی۴۹۸ میلیاد تومان ثبت شده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا