اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بیمه آسماری

اقتصادناب_مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت بیمه آسماری با حضور اعضاء هیات مدیره ، مدیران و کارکنان شرکت بیمه آسماری برگزار شد.

به گزارش اقتصادناب رئیس هیات مدیره بیمه آسماری ضمن قدردانی از عملکرد ناصر کیان وش این نشست را مراسم تشکر از فعالیت های وی دانست و بر همکاری مداوم کیان وش تاکید کرد.
بهزاد ایثاری همچنین تمرکز بیمه آسماری بر استفاده از نیروهای جوان در کنار بهره مندی از تجارب نیروهای باسابقه تاکید کرد.
وی لزوم همدلی یکایک همکاران را در همه حوزه ها، مورد توجه قرار داد و افزود: حضور مدیرعامل جدید و جوان باعث ایجاد انرژی مثبتی شده که باید با حرکت یکپارچه و کار مضاعف، از این فرصت در افزایش ضریب بهره وری در شرکت استفاده کنیم.
رئیس هیات مدیره  بیمه آسماری بر شفافیت فعالیت های شرکت متبوعش تاکید کرد و گفت : اعمال مدیریت ریسک  و رعایت نرخ و شرایط فنی بیمه نامه ها همواره مورد توجه قرار گرفته است

 


در ادامه آیت کریمی ، نائب رئیس هیات مدیره بیمه آسماری ضمن قدردانی از خدمات کیان وش با اشاره به عملکرد بیمه آسماری عنوان کرد:بیمه آسماری با وجود شرایط سخت فعالیت در مناطق آزاد همواره تلاش کرده تا با ارائه خدمات خاص جایگاه خود را در بازار بیمه حفظ کند.
کریمی متذکر شد: اگر چه بیمه آسماری یکی از شرکتهای کوچک بازار است اما همواره با رعایت اصول فنی جایگاه خود را در میان رقبا حفظ کرده است.
بر اساس این گزارش ناصر کیان وش ، مدیر عامل پیشین بیمه آسماری نیز ضمن تشکر از هیات مدیره به فعالیتهای شرکت آسماری در دوران مدیریت خود اشاره کرد و گفت: جهت گسترش فعالیتهای شرکت بیمه آسماری بر بیمه نامه های درمان تمرکز شد و از آنجا که ضریب خسارت درمان در صنعت بیمه بالاست ، تلاش شد با ارائه بیمه نامه های درمان انفرادی به همراه ارزیابی بهینه ریسک، ضریب خسارت این نوع بیمه نامه کنترل شود.
وی تاکید کرد: در این مدت تلاش کردیم تا هر ریسکی را پوشش ندهیم بلکه پیش از آن ارزیابی و مدیریت ریسک را در دستورکار قرار دادیم

 

.
در ادامه این مراسم علیرضا یزدان دوست، مدیر عامل بیمه آسماری ضمن خرسندی از فعالیت در کنار هیات مدیره شرکت آسماری و تشکر از فعالیت های مدیر عامل سابق گفت: توانمند سازی شعب و نمایندگان در حوزه آموزش و فروش از برنامه های آتی آسماری خواهد بود ضمن اینکه افزایش فروش مبتنی بر مدیریت ریسک نیز در دستور کار قرار دارد.
شایان ذکر است ،علیرضا یزدان دوست از افراد شناخته شده در صنعت بیمه با سابقه کاری ۲۰ ساله در کارنامه درخشان خود میباشند که به برخی از مسئولیتهای ایشان از جمله مدیریت فنی، معاونت فنی، مشاور مدیرعامل، هیئت مؤسس؛ مدیر راهاندازی در شرکت پارسیان، دی، آرمان و سرمد میتوان اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا