اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

برنامه های صلاحی نژاد برای افزایش سرعت عمل شبکه فروش

اقتصادناب_مدیرعامل بیمه ملت، به مدل اجرایی سومی در بیمه ملت اشاره کرد وگفت: از آنجا که افزایش تعداد نمایندگان و شعب در رشد حق بیمه تغییری ایجاد نکرده، در بیمه ملت، شعب با چهار وظیفه نظارت، هدایت، خسارت و پشتیبانی؛ شبکه فروش را حمایت می‌کنند.

پنجمین همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت، با محوریت بهبود کار تیمی و خلاقیت گروهی، روز دوازدهم مردادماه ۹۸ در هتل ارم تهران برگزار شد.

 علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه ملت؛ در همایش انگیزشی آموزشی نمایندگان بیمه ملت، برنامه‌های آموزشی شرکت را در مسیری مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به سیاست بیمه ملت در فروش خُرد، می‌کوشیم نمایندگان به عنوان بازوی اجرایی، فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با ارزیابی نقش توسعه کمی شبکه فروش و شعب در رشد حق بیمه در صنعت؛ بیان کرد: با توجه به آمارها، در سال ۸۰ بین ۱۵ تا ۱۶ درصد کل پورتفو توسط نمایندگان جذب می‌شد که با گذشت زمان و افزایش تعداد نمایندگان در صنعت بیمه، این مهم به صورت متوسط به ۳۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل بیمه ملت، به مدل اجرایی سومی در بیمه ملت اشاره کرد وگفت: از آنجا که افزایش تعداد نمایندگان و شعب در رشد حق بیمه تغییری ایجاد نکرده، در بیمه ملت، شعب با چهار وظیفه نظارت، هدایت، خسارت و پشتیبانی؛ شبکه فروش را حمایت می‌کنند.

وی در همین خصوص افزود: انجام امور مربوط به صدور نمایندگان، توسط مجتمع مرکزی صورت می‌گیرد و با تقویت مجتمع به دنبال افزایش سرعت در کار نمایندگان هستیم.

صلاحی‌نژاد، از افتتاح شعبه در تبریز و اصفهان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شعب همواره همراه نمایندگان خواهد بود.

وی ایجاد مراکز تخصصی بیمه‌های زندگی را طرحی اعلام کرد که در تمام استان‌ها اجرایی خواهد شد و در همین خصوص بیان کرد: طرح اوراق بیمه‌های زندگی در بیمه مرکزی نهایی شده و امکان بازخرید آن از طریق بازارهای بورس با ایجاد ارزش افزوده مناسب انجام می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم، معاون‌ فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت؛ اهمیت بهره‌مندی از تکنولوژی در فروش بیمه را مدنظر قرار داد و گفت: از ثالث‌فروشی دست بردارید و هوشمندانه عمل کنید.

فرهاد عظیمی، اصل بقای بیمه ملت را همچون همه شرکت‌ها، سودآوری برای شرکت، نمایندگان و بیمه‌گزاران دانست و گفت: تفویض و تسهیل صدور بیمه‌های مسئولیت و آتش‌سوزی برای نمایندگان؛ و ورود به بازارهای بکر و جدید با همکاری مدیریت طرح و توسعه به زودی اجرایی می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش نیز با تاکید بر خلاقیت در فروش به عنوان مهمترین برنامه‌ای که یک نماینده باید آن را مدنظر قرار دهد؛ اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، باید بتوانیم همگام و همراه با بازار، فروش محصولات بیمه‌ای خود را مدیریت کنیم.

امین احمدیان، فعالیت در مراکز تخصصی بیمه‌های زندگی را جایگزین مناسبی برای فروش انواع رشته‌های بیمه‌ای دانست که به زودی در صنعت بیمه، به صورت آنلاین عرضه خواهند شد.

محمدرضا شارقی، مشاور بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در بخش دیگری از این همایش، بیمه ملت را دارای ویژگی‌های متمایزی دانست که در سایر شرکت‌های بیمه کمتر دیده می‌شود.

وی از اهمیت نحوه فروش و بازاریابی در انواع رشته‌های بیمه‌ای گفت و ادامه داد: می‌کوشیم در برنامه‌های بازاریابی و ارائه آموزش‌‎ها، تعامل با نمایندگان را به همراه داشته باشیم.

در این همایش، از نمایندگان برتر در جشنواره «ماه تابان» که به مناسبت عید سعید فطر تا ولادت امام رضا(ع) برگزار شد،  در پنج سطح: زرین، سیمین، برنزین، بلورین و آذرین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در این رویداد آموزشی که ویژه نمایندگان بیمه ملت در رشته‌های غیر از بیمه‌های زندگی برگزار شد، روش‌های انجام کار تیمی و خلاقیت‌ گروهی در قالب بازی‌های متفاوت آموزش داده شد و مجری این رویداد، در برنامه‌های انگیزشی مختلف، آموزش‌هایی به منظور افزایش انرژی و حال خوب و در جهت افزایش راندمان کاری به شرکت کنندگان حاضر ارائه داد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا