اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

برج جردن در قالب طرح مولد سازی دولت بفروش می رسد

انتقال بیمه مرکزی به ساختمان ناهید تا اطلاع ثانوی

اقتصادناب_با توجه به اینکه بیمه مرکزی نیز در لیست دارایی های مشمول مولد سازی قرار دارد، خبر می رسد که برج جردن به فروش می رسد و بیمه مرکزی تا اطلاع ثانوی به ساختمان ناهید منتقل می شود.

به گزارش اقتصادناب  با پیشنهاد رؤسای قوای سه گانه، یک کمیته ۷ نفره مأموریت پیدا کرد تا اموال، املاک و دارایی‌های دولت را در راستای طرح مولد سازی در کمترین زمان ممکن به فروش برساند.

بر این اساس شناسایی کامل اموال دولت و تعیین تکلیف آنها ظرف مدت حداکثر یک سال با استفاده از روش‌های مختلف از جمله؛ واگذاری و فروش اموال مازاد و مولدسازی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار  گرفت.

گفتنی است ، در لیست اولیه منتشر شده  نام بیمه مرکزی نیز به چشم می خورد.

بر این اساس و به گفته منابع خبری برج بیمه مرکزی واقع در خیابان نلسون ماندلا موسوم به برج جردن، تعیین تکلیف شده و به زودی به فروش می رسد.

گفته می شود که بر اساس توافقات انجام شده قرار است تا اطلاع ثانوی بیمه مرکزی به ساختمان قدیم خود واقع در نبش ناهید در خیابان جردن منتقل شود.

فروش برج بیمه واقع در جردن در پی اجرای طرح مولد سازی دولت در حالی است که مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی و سید مجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی در نشستهای خبری سال ۱۴۰۱ به صورت ضمنی مخالفت خود با قرار گرفتن بیمه مرکزی در لیست مولد سازی را اعلام کردند .

در همین زمینه قائم مقام بیمه مرکزی اذعان داشت که صنعت بیمه هیچ بودجه ای از دولت دریافت نمی کند و اموالش حاصل منابع دریافتی از حق بیمه هاست.

همچنین رئیس کل بیمه مرکزی نیز عنوان کرد که مذاکراتی با دولت جهت خروج بیمه مرکزی از لیست طرح مولد سازی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، گفته می شود با تاکیدی که وزیر اقتصاد با این واگذاری داشته بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی ناگزیر به فراهم کردن مقدمات کار شده است.

این‌گزارش حاکی است، یکی از شرکتهای بیمه خصوصی به صورت جدی به دنبال خرید برج بیمه مرکزی است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا