اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

بدون محصول جدید شرکت‌های بیمه‌ای برسر پرتفوی قدیمی رقابت می‌کنند

اقتصادناب_یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان، با بیان اینکه صنعت بیمه باید دیدگاه بیمه گذار خود را عوض کرده و به سمت محصولات جدید سوق دهد، افزود: شرکت ها می توانند در سال مانع زدایی با طراحی محصولات مخصوص بخش‌های اقتصادی به یکسری از مشاغل کمک کنند.

حمیدرضا امیرحسنخانی یکی از دغدغه های بیمه مرکزی این است که شرکت های بیمه ای به سمت طراحی محصولات و خدمات جدید بروند.

وی،خاطر نشان کرد:تا وقتی که محصول جدیدی در بازار نباشد شرکت های بیمه ای برسر همان پرتفوی قدیمی با یکدیگر رقابت می کنند اما با آمدن محصولات جدید به بازار،  شرکت ها می توانند سهم جدیدی از بازار داشته باشند.

امیرحسنخانی، تصریح کرد: شرکت های بیمه ای برای رشد مجموعه خود باید سهم قابل توجهی از بازار را داشته باشند که بدست آوردن این سهم باید با طراحی محصولات جدید باشد نه اینکه برسر همین سهم موجود بازار با یکدیگر رقابت کنند.

حرکت صنعت بیمه به سمت نوآوری و تکنولوژی

وی، معتقد است که شرکت های بیمه ای برای دست آوردن سهم بیشتر بازار و افزایش ضریب نفوذ بیمه باید به سمت نوآوری و تکنولوژی بروند.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان، با اشاره به کارخانجات تولیدی فعال که فاقد بیمه نامه های مناسب خود هستند، گفت: تولید کشور از صفر تا صد قائل به نقدینگی و سرمایه در گردش است وصنعت بیمه  می تواند به این بخش ورود پیدا کرده  و بخشی ازاین سهم را تامین کنند.

امیرحسنخانی، اذعان داشت: با صدور ضمانت نامه توسط صنعت بیمه، کمک قابل توجهی به کارخانجات و راه اندازی تولید و اشتغال در کشور می شود چون صنعت بیمه بروکراسی بانک ها را ندارند و سرعت بیشتری در سرویس دهی خدمات به بنگاههای تولیدی خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا