اخبار مهماقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه افتتاح می شود

 

“اقتصادناب_ اولین شبکه نوآفرینی صنعت بیمه ، چهارشنبه همین هفته با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه و فعالان حوزه کارآفرینی کشور در کارخانه نوآوری آزادی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. “

به گزارش اقتصادناب اولین شبکه نوآفرینی صنعت بیمه ، چهارشنبه همین هفته با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه و فعالان حوزه کارآفرینی کشور در کارخانه نوآوری آزادی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

محمود کریمی، مدیر ارشد شبکه نوآفرینی پلنت جزئیات بهره برداری از اولین مرکز نوآوری حوزه بیمه را اعلام کرد و با بیان اینکه این مرکز با عنوان «پلنت» کارش را آغاز خواهد کرد، گفت: پلنت، با این هدف راه‌اندازی شده تا چهار اقدام جدی استقرار، آموزش، مشاوره و در نهایت سرمایه گذاری را در حوزه استارتاپ های بیمه ای و مالی انجام دهد

او با بیان این که مطالعات نشان می‌دهد صنعت بیمه در کشور ما با دنیا فاصله قابل توجهی دارد، ادامه داد: در حال حاضر استارتاپ های بیمه ای در ایران تقریباً خدمات مشابهی ارائه می‌کنند، در حالی که می‌توان دامنه این فعالیت‌ها را به خدمات جدیدی توسعه داد. به همین منظور درهای پلنت روی همه کسانی که علاقمندند با دغدغه نوآوری ارزش افزوده‌ای در صنعت بیمه ایجاد کنند باز است.

کریمی، ایجاد شبکه نوآفرینی صنعت بیمه را مأموریت این مرکز دانست و خاطرنشان کرد: «پلنت، علاوه بر این که خدمات رایج و تازه شرکت‌های بیمه را توسعه می‌دهد، این خدمات را از دیدگاه مشتریان نیز بررسی خواهد کرد تا دریچه‌های تازه‌ای به صنعت بیمه کشور باز کند.»

کریمی تاکید کرد که «پلنت» محدودیتی در ارائه خدمت به استارتاپ‌ها و شرکت‌های بیمه ندارد و بنابر استانداردهای مشخص شده و با کیفیت، نحوه همکاری با استارتاپ ها را تعیین خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا