اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

اهمیت اینشورتک در بهبود ارائه خدمات به مشتری

اقتصادناب_بر اساس گزارش جدید ارائه ‌دهنده پلتفرم بیمه Socotra، شرکت ‌های بیمه ‌ای که سرمایه ‌گذاری ‌های فناوری را برای بهبود خدمات مشتری در اولویت قرار می دهند، احتمالاً برتری رقابتی نسبت به رقبای نابالغ خود در زمینه فناوری کسب می ‌کنند.

 

به گزارش اقتصادناب، این نظرسنجی با عنوان «تبدیل شدن به ارائه‌ دهنده ترجیحی: آنچه تولیدکنندگان بیمه از بیمه‌ گران می ‌خواهند» ارائه شده است و چشم اندازهایی در مورد ترجیحات نمایندگان و کارگزاران در ایالات متحده و بریتانیا در هنگام انتخاب ارائه‌ دهندگان بیمه ارائه در سال ۲۰۲۳ ارائه می ‌دهد.

 

این گزارش بر اهمیت ارائه تجربه کاربری برتر (UX) برای تولیدکنندگان و مشتریانشان تاکید می کند. به گفته سوکوترا، بیمه‌ گرانی که پلتفرم‌ های فناوری پیشرفته را با راحتی، شفافیت، و توانایی بیان، الزام ‌آوری و ارائه آنلاین بیمه ‌نامه ‌ها ارائه می ‌کنند، از مزیت متمایزی در بازار برخوردار خواهند بود.

 

این نظرسنجی که توسط Global Surveyz Research انجام شد، شامل ۱۰۰ کارمند ارشد از نمایندگان بیمه، نمایندگان مستقل و کارگزاران بیمه در ایالات متحده و بریتانیا بود. همه پاسخ دهندگان با شرکت های بیمه ردیف دو تا پنج با حداکثر ۵ میلیارد دلار حق بیمه کتبی مستقیم کار کردند.

 

صد در صد از نمایندگان و کارگزاران مورد بررسی گفتند که مهم است که بتوانیم به صورت آنلاین مطالب ارائه شود، مقید بوده و خدمات ارائه کنیم. دن وودز، بنیانگذار و مدیر عامل سوکوترا، گفت: این به طرز قابل توجهی با یافته ها سازگار بود. پاسخ دهندگان به نظرسنجی ما همچنین پرداخت حق بیمه و ثبت ادعای آنلاین را در اولویت قرار دادند و نشان دادند که این ویژگی ها اکنون برای شرکت هایی که انتظار جذب و حفظ بهترین تولیدکنندگان را دارند ضروری است.

 

این گزارش نشان داد که نمایندگان یک پورتال عامل کاربر پسند (۵۴ درصد)، یک پورتال مشتری پسند (۵۰ درصد) و قابلیت های پردازش ادعاهای دیجیتال (۴۲ درصد) را به عنوان ضروری ترین فناوری ها در نظر می گیرند. این یافته‌ ها بر انتظارات در حال تکامل مشتریان تأکید می ‌کند و نیاز شرکت ‌های بیمه را برای سرمایه ‌گذاری در UX به جهت برآورده کردن خواسته ‌های کارگزاران و بیمه شدگان نشان می دهد. سوکوترا گفت، عدم اولویت ‌بندی پورتال ‌های کاربر پسند و پردازش کارآمد ادعاها ممکن است منجر به عقب افتادن اپراتورها از رقبا و از دست دادن مشتریان ارزشمند شود.

 

مایک بنایون، مدیر مشارکت در Socotra، گفت: «سوکوترا اهمیت یک اکوسیستم متصل را که داده ها و خدمات را از مجموعه ای از ارائه دهندگان پیشرو در صنعت ارائه می دهد، درک می کند و قدردانی می کند. شبکه شریک ما متعهد است به شرکت‌ های مخابراتی کمک کند تا ارزش بیشتری را به کاربران نهایی خود ارائه دهند؛ خواه آن ها نماینده، کارگزار یا بیمه‌ شده باشند.»

 

نمایندگان و کارگزاران نقش مهمی را به عنوان کانال های توزیع بیمه گران ایفا می کنند و تقریباً ۶۲ درصد از کل تجارت اموال و تلفات را در ایالات متحده و ۶۷ درصد در بریتانیا را اداره می کنند. سوکوترا گفت، بنابراین درک و عمل به انتظارات آن ها برای موفقیت شرکت ‌ها حیاتی است.

 

این گزارش همچنین نشان داد که برای ۳۰ درصد از نمایندگان، به‌ ویژه آن ‌هایی که با پنج شرکت یا بیشتر کار می‌ کنند، برای اولین بار در بازار با محصولات و ویژگی ‌های جدید، اهمیت قابل توجهی قائل شده است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا