اجتماعیاخبار مهمفرهنگیمناسبتیپیشخوانکرمانشاه

اقتصاد ناب_کرمانشاه؛خدمات ویژه تاکسیرانی به روزه داران در عید فطر

سجاد سلیمانی امروز در گفت‌وگویی در کرمانشاه، با تأکید بر اینکه پرسنل سازمان و تاکسیرانان درکنار دیگر شهروندان در راهپیمایی روز قدس حضور دارند، اظهار داشت: امسال نیز طبق سال‌های گذشته در خطوط منتهی به مسیرهای شروع و پایانی راهپیمایی روز قدس، تمامی تاکسی‌ها شیفت‌بندی شده و آماده سرویس‌دهی هستند.

به گزارش اقتصاد ناب مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به سرویس‌دهی تاکسی‌های گردشی در روز قدس، تصریح کرد: تاکسی‌های خطوط نیز برای ارائه خدمات به شهروندان در مسیرهای منتهی به کانون راهپیمایی فعال خواهند بود.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی‌ها در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی از نحوه خدمت‌رسانی می‌توانند به بازرسان سازمان در سطح شهر مراجعه کنند تا در اسرع وقت به خواسته‌های آنان رسیدگی شود.

سلیمانی به خدمات این سازمان به شهروندان در روز عید فطر اشاره و بیان کرد: تاکسیرانان کرمانشاهی ضمن حضور و برپایی نماز عیدفطر، برای سهولت در جابجایی و انتقال شهروندان به محل برگزاری نماز عید فطر و برگشت به مقاصدشان، به‌طور کاملا فعال و آماده در خدمت آنان خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا