اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوانیزد

اقتصادناب_یزد؛مدیر عامل بیمه ما ازشعبه یزد بازدید نمود

اقتصادناب- حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” نشست مشترکی با رییس شعبه یزد و پرسنل استان برگزار کرد

به گزارش سایت تحلیلی- خبری اقتصادناب و به نقل از  روابط عمومی بیمه “ما” ،حجت بهاری فر ضمن تشریح برنامه های آتی شرکت با اشاره به موقعیت، پتانسیل ها و ظرفیت های مناسب منطقه، ضمن تشویق و ایجاد انگیزه ، بر حمایت همه جانبه از نمایندگان آیین نامه ۵۴ تاکید و از نقش موثر و سازنده شبکه فروش در راستای ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.

مدیر عامل بیمه “ما” خاطر نشان کرد : همان طور که همواره تاکید داشته ایم ، نظم در مسئولیت های فردی و گروهی در کنار روحیه خدمت گزاری با حفظ کرامت انسانی و رعایت اصول امانت داری و پیگیری امور ، بر عملکرد سیستمی شرکت بسیار تاثیر گذار خواهد بود . زیرا عملکرد هر یک از شعب بر عملکرد سایر شعب تاثیر خواهد گذاشت و اگر مسئولیت ها در یک سیستم بطور منظم ،  کارآ، اثربخش و به موقع انجام شود نتایج بسیار مطلوبی به دنبال خواهد داشت

در پایان ، جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت بهاری فر و محمدعلی حاجی محمدی رییس شعبه یزد  برگزار و به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط حاضرین پرداخته شد..

در ادامه سفر ، حجت بهاری فر ضمن بازدید از ساختمان جدید شعبه یزد، از نزدیک در جریان روند بازسازی شعبه قرار گرفت و راهکارهایی در خصوص تسریع این روند جهت آماده سازی سریعتر و ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان ممکن ارائه کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا