اجتماعیاخبار مهمفرهنگیورزشیویژهپیشخوانکرمانشاه

اقتصادناب_کرمانشاه؛همایش بزرگ پاراگلایدر یادواره شهید چمران در کرمانشاه برگزارشد

کرمانشاه- اقتصادناب؛ مسئول برگزاری چهارمین همایش بزرگ پاراگلایدر (چریکی) یادواره شهید چمران گفت: این همایش به مدت چهار روز در ارتفاعات ویس قرنی کرمانشاه در حال برگزاری است.

اسد سهرابی در گفتگو با خبرنگاراقتصادناب با بیان اینکه در این همایش بیش از ۳۰۰نفر از سراسر کشور شرکت کره اند، گفت:در مراسم اختتامیه به افراد برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
وی، رشته پاراگلایدر را یکی از لذت بخش ترین رشته های ورزشی دانست و گفت: این رشته پروازی به دلیل نوع و ساختار وسیله پرواز آن، به شرط رعایت اصول پروازی از امنیت و اطمینان زیادی برخوردار است.
او گفت: کلاس های آموزشی پاراگلایدر با حضور مربیان در سطح بالا کشوری دایر است و علاقه مندان این رشته زیبا و لذت بخش می توانند در این کلاس ها آموزش های لازم را فرا گیرند.
پاراگلایدر در شاخه حرکت نمایشی و پرواز فرامنطقه ای یا بعد مسافت است که شاخه اول حرکت نمایشی به دلیل وابستگی به آب در ایران با محدودیت های زیادی برای رشد مواجه است.
رکورد پاراگلایدر در ایران در بعد مسافت ۲۷۶ کیلومتر است.
ارتفاعات ویس قرنی در ۲۵ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده است.

لازم به ذکراست که بیمه نامه مسئولیت و حوادث این ورزشکاران راشرکت خدمات بیمه ای نواندیشان (بیمه ایران)انجام داده وبرای دومین بارحامی و اسپانسر مسابقات پاراگلایدر استان کرمانشاه شده است

گفتنیست سهرابی نهایت تقدیر و تشکر رااز ریاست هیات مدیره ومدیرعامل شرکت نواندیشان بیمه ایران جناب مهندس شاه حسینی به عمل آورد وازاینکه شرکت نواندیشان دراین امر همراهی لازم را به انجام رسانیده ابراز خرسندی و رضایت نمود

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا