اجتماعیاخبار مهمفارسفرهنگیویژهپیشخوان

اقتصادناب_فارس؛داشتن نیروی انسانی خلاق، توانمند و جوان، مهمترین سرمایه شهرداری شیراز است

داشتن نیروی انسانی خلاق، توانمند و جوان، مهمترین سرمایه شهرداری شیراز است
مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، داشتن نیروی انسانی خلاق، توانمند و جوان را مهمترین سرمایه شهرداری شیراز دانست و گفت: آتش نشانان همواره دغدغه نجات مردم داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادناب  از شیراز، محمدهادی قانع، مدیر عامل جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز امروز (۱۰ مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل این سازمان ضمن تقدیر از مدیران شهرداری به خاطر انتخاب فردی از جنس بدنه سازمان، گفت: این سازمان، یک سازمان مردمی و ایثارگر است و ایثارگری در آنان موج می زند.

وی، داشتن نیروی انسانی خلاق، توانمند و جوان را مهمترین سرمایه شهرداری شیراز دانست و افزود: آتش نشانان همواره دغدغه نجات مردم داشته و دارند.

قانع با اشاره به اینکه «پیشگیری بهتر از درمان» شعار عملیاتی ماست، اظهار داشت: باید با فرهنگ سازی شهروندی و آموزش های ایمنی سعی در ارتقا فرهنگ شهروندی داشته باشیم و باید بتوانیم به بهترین نحو به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات محمد فرخ زاده و یقطین، مدیرعامل و سرپرست سابق سازمان آتش نشانی شیراز تقدیر و محمدهادی قانع، به عنوان مدیر عامل جدید این سازمان معرفی شد.

معاون برنامه ریزی و آموزش سازمان آتش نشانی، معاون معاون آموزش و ایمنی پیشگیری سازمان، مدیر آموزش آتش نشانی، مسئول عملیات هلال احمر شیراز، جوان برتر فارس، دارنده مقام سوم مسابقات کشوری امداد و نجات، کارمند نمونه شهرداری و امدادگر برتر فارس در سوابق قانع ذکر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا