اجتماعیاخبار مهمبیمهخوزستانویژهپیشخوان

اقتصادناب_خوزستان؛رضایتمندی مراکز درمانی طرف قرارداد بابیمه سلامت

اقتصادناب_مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت، موجب رضایتمندی محسوس این مراکز گردیده است؛ که این امر به نوبه خود در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش امور استانهای پایگاه خبری اقتصادناب دکتر علی خسروی در این زمینه اظهار داشت: این نوع از پرداخت مطالبات مراکز تشخیصی-درمانی که در سال جاری توسط سازمان بیمه سلامت ایران به کار گرفته شده است در نوع خود یک شیوه کاملا کارآمد و نوین است که این سازمان پیشرو در ارائه آن با هدف جلب رضایتمندی بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود: رضایتمندی حداکثری شرکای کاری یک مقوله حائز اهمیت در سازمان بیمه سلامت است چراکه این مراکز با ارائه به موقع خدمات به بیمه شدگان می توانند دغدغه درمان آنان را کاهش داده و در جلب رضایتمندی آن ها توانمندتر عمل کنند.
وی همچنین تصریح کرد: رسالت سازمان بیمه سلامت ایران ایجاد بستری مناسب برای ارتقای وضعیت کیفی خدمات و همچنین اصل عدالت در دسترسی به خدمات درمانی است که در این راستا در صدد هستیم  از تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری سازمان استفاده کنیم.
دکتر خسروی خاطر نشان کرد: سازمان بیمه سلامت به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمانی کشور نقش مهمی در ارتقای شاخص های کیفی سلامت جامعه دارد.
وی افزود:تحقق اهداف این سازمان بدون مشارکت و هم افزایی مدیران و کارکنان  محقق نمی شود. مدیر کل بیمه سلامت خوزستان اضافه کرد: در این خصوص فرهنگ سازی در خصوص سواد بیمه ای بیمه شدگان می تواند تاثیرگذاری بالایی در اثربخشی فعالیت های سازمانی داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا