اخبار مهماقتصادیبیمهفرهنگیپیشخوان

اعتراضات شرکت‌ها به سندیکا زیاد بود

تصمیم گیرندگان معتقد به حضور افراد با سن بالا هستند

 

“اقتصادناب_ مدیربخش اتومبیل شرکت بیمه آرمان تائید کرده است که برای انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران ثبت نام کرده است.‎ “

به گزارش اقتصادناب، “نیما لطفی” گفت: در دبیرکل کنونی سندیکای بیمه‌گران ایران، انگیزه و نیروی جوانی لازم وجود ندارد به همین دلیل عملکرد مثبتی در این دوره مشاهده نمی شود.!

وی، ادامه داد: مصوبات سندیکا و دستورالعمل‌هایی که می توانسته به صنعت بیمه کمک کند در این دوره اجرایی نشد و دلیل آن می‌تواند نبود بازوی اجرایی برای پیگیری در سندیکا باشد .

این نامزد انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران، بیان کرد: در دوسال گذشته اعتراضات شرکت های بیمه ای به سندیکا زیاد بوده که نشان دهنده عملکرد ضعیف سندیکا است.

لطفی اظهارکرد: با توجه به اینکه سندیکا مرجعی مهم در صنعت بیمه است و از شرکت‌های بیمه حق عضویت دریافت می‌کند و شرکت‌های بیمه سندیکا را به عنوان یک حامی در صنعت بیمه می شناسند باید با انگیزه و انرژی بیشتری کار کند.

وی افزود: با برنامه‌هایی که به سندیکا ارائه داده‌ام می توان با انگیزه و انرژی وکمک بیمه مرکزی و نهادهای دیگر ظرفیت سندیکارا بالا برده و مشکلات شرکت های بیمه‌ای را برطرف کرد.

نامزد انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران، عنوان کرد: شرایطی که در حال حاضر شرکت‌های بیمه‌ای با آن مواجه هستند عدم هماهنگی با یکدیگراست که موجب سوء استفاده بیمه‌گزاران بزرگ از این موضوع شده است.

لطفی بیان کرد: عملکرد ضعیف سندیکا باعث شده یک هماهنگی و حمایت کلی از صنعت بیمه وجود نداشته باشد که شرکت‌های بیمه‌ای را بتوان با هم هماهنگ کند واز صنعت بیمه سوء استفاده نشود.

وی، افزود:درحال حاضر هماهنگی درستی بین شرکت‌های بیمه ای وجود ندارد و هر شرکتی با سیاست و تصمیم گیری‌های خود رفتارمی کند و این نیازمند یک هماهنگی و ساختار سازی کلی است.

لطفی تاکید کرد که در انتخابات پیش رو، دبیرکل جوانی برای سندیکای بیمه گران انتخاب نمی‌شود و او با هدف سنت شکنی شرکت کرده و از برنامه‌ای که نوشته اطمینان دارد که توانایی اجرایی شدن آن وجود دارد.

وی افزود: درصنعت بیمه فقط از نام ها وسوابق افراد استفاده می‌شود، البته سوابق با ارزش است اما بهتر است که صنعت بیمه هم به جوانگرایی روی آورد و انرژی جوانتری را به صنعت تزریق کند و از تجربیات افراد باسابقه به عنوان مشاور استفاده شود .

مدیربخش اتومبیل شرکت بیمه آرمان عنوان کرد: اینکه آن افراد بخواهند در قالب اجرا فعالیتی انجام دهند انگیزه و انرژی لازم را ندارند و قطعا امسال هم یکی از افرادی که بارها و بارها در مصاحبه‌های خود بیان کرده که در انتخابات شرکت نخواهند کرد اما در نهایت او انتخاب می شود.!

وی گفت: در حال حاضر تصمیم گیرندگان صنعت بیمه اعتقادی به استفاده ازنیروهای جوان ندارند ومعتقد به حضور افراد با سن بالا هستند و ضعف بزرگ سندیکا به دلیل این است که به نیروهای جوان اجازه ورود و فعالیت داده نمی‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا