اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

ضرورت ورود شرکتهای بیمه به ایجاد استارت آپ

اقتصادناب_در بازار فعلی، فروشندگانی هستند که به اشتباه بیمه عمر می فروشند؛ آنها سفیران خوبی برای فروش بیمه عمر نیستند و چون اطلاعات درستی منتقل نمی کنند و بعضاً موجب انحراف در نظرات مشتریان می شوند یا مشتریان به اشتباه خرید می کنند و محصول را می سوزانند

به گزارش اقتصادناب،قائم مقام بیمه آرمان معتقد است که هر شرکت بیمه باید استارتاپ تخصصی خودش را ایجاد کند تا بتواند به بهترین نحو ممکن عملیات گزارشگری و ارتباط با مشتریان را همگام با خودش جلو ببرد.

کامبیز پیکارجو، بازاریابی بیمه های عمر را مستلزم دانایی بازاریابان در تشخیص نیازهای مشتریان دانسته و گفت: افزایش در بخش عرضه و تقاضای بیمه ضروری است.

وی به تولید محصول بیمه ای متناسب با نیاز مشتری تاکید کرد و افزود:شعاری که بیمه را فروختنی می داند، شعار کاملی نیست؛ زیرا بیمه هم فروختنی است و هم قابل خریداری شدن است.

پیکارجو در ادامه خاطر نشان کرد:دانایی در بخش بیمه گزاران بیشتر با تبلیغ صورت می گیرد و به این ترتیب رویکردمان در بخش عرضه است و طبیعی است که این امر نیازمند شناخت سر فصلهای آموزشی، ابزارهای آموزشی و مدرسان کاربردی و فعال برای تربیت فروشندگان ماهرتر است.

قائم مقام بیمه آرمان با اشاره به این مطلب که  در بازار فعلی، فروشندگانی هستند که به اشتباه بیمه عمر می فروشند؛ افزود: آنها سفیران خوبی برای فروش بیمه عمر نیستند و چون اطلاعات درستی منتقل نمی کنند و بعضاً موجب انحراف در نظرات مشتریان می شوند یا مشتریان به اشتباه خرید می کنند و محصول را می سوزانند و یا توقعات دیگری دارند که واقعیت عمومی ندارد.

وی به تناسب نیاز مشتری با محصول جدید ارائه شده و افزایش دانایی در بخش عرضه و تقاضا تاکید می کند.

وی تصریح کرد: هر شرکت بیمه باید استارتاپ تخصصی خودش را ایجاد کند تا بتواند به بهترین نحو ممکن عملیات گزارشگری و ارتباط با مشتریان را همگام با خودش جلو ببرد و شکافی که در بیمه های زندگی بین بیمه و مشتری دارد، شناسایی و بر طرف کند.

او اعتقاد دارد که شبکه فروش با جدیت درگیر است و ستادها به معنای اخص درگیر تعامل با مشتری نیستند و همین امر مشکلی است که باعث کاهش رضایتمندی مشتریان شده است.

پیکارجو همچنین بیان کرد: نقطه ورود شبکه فروش به بازار حائز اهمیت است. این بدان معنی است که هر شرکت متناسب با نگرش و ابزارهای خود نقطه ورودش به بازار را مشخص می کند. این اتفاق متاثر از شرایط بازار و تحولات آن است که روشن می سازد مثلاً در شرایطی که نرخ سکه و دلار در نوسان شدید است، آیا زمان برای عرضه بیمه عمر مناسب است یا خیر؟

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا