اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

ورود بیمه معلم به صنعت فیلم /مراببین

 

“اقتصادناب_این شرکت با طرح تحصیل بدون آسیب مسئولیت خود را در اهمیت به دارایی های ارزشمند (بچه ها) انجام داده است و برای مخاطب باورپذیری و اعتماد، نسبت به برند ایجاد کرده است..”

این کمپین پیام های متفاوتی برای مخاطب صادر خواهد کرد :
به آنها که نادیده میشوند  / به آنها که نادیده می گیرند

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت با طرح تحصیل بدون آسیب مسئولیت خود را در اهمیت به دارایی های ارزشمند (بچه ها) انجام داده است و برای مخاطب باورپذیری و اعتماد، نسبت به برند ایجاد کرده است..
به همین دلیل برند بیمه معلم در راستای کمپین های قبلی خود و سوار بر موج فعلی میتواند مخاطبان را به کمپین جدیدی با محوریت “اهمیت و آسیب های نادیده گرفته شدن بچه ها” از بعد روانی و اجتماعی دعوت کند.

معرفی فیلم درساژ
ایده درساژ با دست گذاشتن بر حس نادیده گرفته شدن نوجوانان و ایجاد همدلی و به رسمیت شناخته شدن آنان بنا شده است.
قصد داریم تا مخاطب را نسبت به موانعی که حس میکند دیگران سر راهش گذاشته اند حساس کنیم و انگیزه برای کنار گذاشتن این موانع در عرصه اجتماعی برایشان بسازیم.
فیلم درساژ جایزه های داخلی و بین المللی را دارا میباشد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا