اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

تندیس زرین مشتری مداری به شرکت بیمه تجارت‌نو رسید

اقتصادناب_شرکت بیمه تجارت‌نو، در راستای ارائه خدمات ارزنده و توجه ویژه به امرمشتری مداری در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا، تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش اقتصادناب از  روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مدار با محوریت رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا روز ۱۱مهر سالجاری و در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور شرکت های بزرگی چون فولاد خوزستان برگزار شد.

مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع و مناسب، همواره یکی از شعارهای اصلی شرکت بیمه تجارت‌نو بوده که در این سال ها، همواره به آن پایبند بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا