اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

بازاریابی یکی از ابزارهای مهم مدیریتی در گسترش شبکه فروش است

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا؛

اقتصادناب_قایٔم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازاریابی را یکی از ابزارهای مهم مدیریتی عنوان و بر تلاش مضاعف شبکه فروش برای توسعه خدمات بیمه‌ای با بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی در این صنعت تأکید کرد.

 

به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی بیمه دانا، آقای حسین حسینی در گفتگویی، با اشاره به ۱۳ آذر، سالروز تاسیس شرکت بیمه دانا و روز ملی بیمه، ضمن تبریک به کارکنان و شبکه فروش این شرکت اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران از یک سو، و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش می باشند، لذا ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و تخصصی و به‌روز کردن اطلاعات خود، با استفاده از ظرفیت ها، توانایی‌ها و مزیت های رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا نماید

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا