اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

به عنوان اولین پلتفرم در سوییچ بیمه مرکزی فعال شدیم

اقتصادناب_مدیرعامل کاربلد گفت: به عنوان اولین پلتفرم در سوییچ بیمه مرکزی فعال شدیم و امکان صدور آنی و برخط بیمه با کمک سوییچ فراهم است.

به گزارش اقتصادناب سمینار کابرد تکنولوژی های نوین در توسعه کسب و کارهای بیمه با همکاری هلدینگ دانش بنیان رایان تجارت الکترونیک مهام  (کاربلد) و صندوق نوآوری و شکوفائی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

محسن لحنی، مدیرعامل کاربلد در این سمینار عنوان داشت:رائه خدمات با کیفیت به بیمه گذاران باعث افزایش پرتفوی کارگزار و نمایندگان خواهد شد.

به گفته وی در پلتفرم کاربلد امکان خدمات بیمه درمان از ثبت نام درمان تکمیلی تا فرآیند پرداخت خسارت صورت می گیرد.

لحنی افزود: کاربلد یک زیرساخت فروش آنلاین بیمه را در اختیار نمایندگان می گذارد.

وی مزایای پلتفرم کاربلد را اینگونه تشریح کرد:

اقساط قابل مشاهده و پرداخت آنلاین

ساختار پشتیبانی کاربلد بی نیاز از سایر ابزارها

کنترل تراکنش های مالی

برخورداری کاربران از کدهای تخفیف و هدیه

دریافت اطلاعات و مدارک دقیق کاربران بصورت طبقه بندی شده

یادآوری الکترونیک سررسید، تمدید و پرداخت اقساط

ثبت نام در طرح های درمان تکمیلی گروهی

وی در ادامه به دیگر مزایای پلتفرم کاربلد و در راستای افزایش پرتفوی کارگزار و نمایندگان به فروش دیجیتال بیمه، فروش محصولات متنوع بیمه ای به یک فرد، فروش بیمه نامه خرد به پرسنل مشتریان سازمان، فروش از طریق باشگاه ها مشتریان و اپلیکیشن هایی مانند تاپ اشاره کرد.

مدیرعامل کاربلد گفت: به عنوان اولین پلتفرم در سوییچ بیمه مرکزی فعال شدیم و امکان صدور آنی و برخط بیمه با کمک سوییچ فراهم است.

استراتژی فروش نیز باید مشخص شود

در این مراسم شریفی، عضو کمیته راهبردی بیمه های زندگی بیمه مرکزی گفت: یکی از مشکلات صنعت بیمه و مارکتینگ این است که نمی دانیم از کجا شروع کنیم. هدف گذاری مشخص نداریم.

وی با بیان اینکه تارگت فروش را باید مشخص کرد، افزود: تارگت فروش تعیین کننده استفاده از شبکه ها برای بازاریابی است.

شریفی گفت: استراتژی فروش نیز باید مشخص شود. اگر مشتری هدف شما خوب شناخته نشود منجر به دلسردی در کار شده و اعتماد به محصول و اعتماد به نفس ار دست می رود.

به گفته وی بیزینس را باید از شخص محور به سازمان محور تبدیل کرد و این کار نیازمند سیستم سازی و تیم سازی است.

 این مدیر بیمه ای معتقد است، تیم سازی از طریق سهامدار کردن افراد در پورسانت و یا از طریق مشتری شکل می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا