اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

راه اندازی مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه آسیا

اقتصادناب_مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راه اندازی می شود.

به گزارش اقتصادناب مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا با تأکید بر توسعه و فراگیری صنعت بیمه کشور از طریق بیمه­ های زندگی، گفت: بیمه ­آسیا به عنوان اولین شرکت بیمه­ ای ارائه­ دهنده بیمه­ های جامع عمر و پس ­انداز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف افزایش سهم بیمه­ های زندگی در پورتفوی تولیدی خود همزمان با گرامیداشت ایام­ ا… دهه فجر ، مجتمع تخصصی بیمه­ های زندگی را راه­ اندازی می­ کند.
مدیرعامل بیمه­ آسیا با اشاره به تأکیدات رییس کل بیمه مرکزی درخصوص ارتقای جایگاه بیمه­ های زندگی در صنعت بیمه کشور، اظهار داشت: یکی از اولویت ­های بیمه آسیا، حرکت به سمت توسعه بیمه های زندگی است و به همین منظور با تدوین و آماد ه­ سازی مقدمات   راه ­اندازی مجتمع تخصصی   بیمه ­های زندگی در نظر دارد به شکلی تخصصی و حرفه­ ای در مسیر توسعه این نوع از بیمه ­ها گام ­های اساسی بردارد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه ­آسیا، با تصریح لازم ­الاجرا بودن آیین­ نامه شماره ۹۶ (آیین­ نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی)در سال۱۳۹۸و جایگزینی  آن با آیین­ نامه ۵۴ بیان داشت: راه ­اندازی مجتمع تخصصی بیمه­ های زندگی در اجرایی شدن آیین­ نامه ۹۶ بسیار موثر است و در این راستا تمهیدات لازم برای جذب نمایندگان جدید بیمه ­های زندگی در نظر گرفته شده و متقاضیان می توانند در سایت بیمه آسیا نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.
وی افزود: امیدواریم با رویکرد فراگیری بیمه های زندگی در میان مردم، بتوانیم مسیر توسعه صنعت بیمه از طریق بیمه­ های زندگی را جامه عمل بپوشانیم.
مسعود بادین هدف­ گذاری بیمه­ آسیا در توسعه بیمه­ های زندگی را بهبود محصول، بهبود خدمات، تسهیل صدور و ارائه خدمات مناسب به بیمه­ گذاران دانست و گفت: تحقق توسعه بیمه­ های زندگی در گرو توانمندی و بهره­ مندی از سه پایه اصلی فنی، مالی و فناوری اطلاعات در شرکت­ های بیمه است و امیدواریم با گسترش بیمه­ گری الکترونیکی بازی برد- برد را برای بیمه­ گر و بیمه­ گذار رقم بزنیم.
مدیرعامل بیمه­ آسیا  با اشاره به سطح یک توانگری مالی بیمه آسیا در سالیان اخیر، اظهار داشت: ذخایر فنی بیمه­ های عمر بیمه­ آسیا در حال حاضر در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و امیدواریم با تقویت توان مالی و فنی، توسعه سرمایه انسانی، افزایش رضایت­مندی و بهبود فرآیندها، الگویی از توسعه صنعت بیمه از طریق بیمه­ های زندگی را به ثبت برسانیم.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا