اخبار مهماقتصادیبانک و بورسبیمهویژهپیشخوان

دوره بیمه اسلامی برگزار می‌شود

 

“اقتصادناب_رئیس انجمن مالی اسلامی صبح امروز در چهارمین همایش مالی اسلامی در دانشگاه الزهرا از برگزاری دوره بیمه اسلامی با همکاری استادان برتر مالی اسلامی خبر داد.”

به گزارش اقتصادناب، علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات و رئیس انجمن مالی اسلامی، صبح امروز، یکشنبه ۱۱ آذرماه، در چهارمین همایش مالی اسلامی در دانشگاه الزهرا گفت: سایت انجمن مالی اسلامی تاکنون دویست و ۸۲ هزار بازدید داشته و این انجمن نشست‌های تخصصی ماهانه را با موضوعات روز در حوزه مالی اسلامی برگزار می‌کند و از همه پژوهشگران برای همکاری دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: دوفصلنامه تحقیقات مالی اسلامی به صورت سه‌جانبه با همکاری انجمن مالی اسلامی، سازمان بورس و دانشگاه امام صادق(ع) منتشر می‌شود و این دوفصلنامه آمادگی دارد که مقالات پژوهشگران را منتشر کند.

صالح‌آبادی ادامه داد: از سال گذشته دوره «ام‌بی‌ای» و «دی‌بی‌ای» بازار سرمایه اسلامی را با همکاری بانک قرض‌الحسنه ایران، مرکز مالی ایران و مؤسسه ردمانی مالزی برگزار می‌کنیم.

رئیس انجمن مالی اسلامی اظهار کرد: از امروز تا بیستم دی‌ماه دوره بانکداری و بازار سرمایه اسلامی برگزار می‌شود و اگر دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، همکاری کنند دوره بیمه اسلامی را هم با همکاری استادان برتر مالی اسلامی برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات افزود: به دنبال همکاری بین‌المللی هم هستیم و در این راستا تاکنون یک همایش با محوریت مالی اسلامی گامی به سوی ثبات در جزیره کیش با همکاری مؤسسه ردمانی مالزی برگزار کرده‌ایم.

صالح‌آبادی در پایان گفت: در پی ترویج مالی اسلامی و همچنین بهبود تعاملات بین‌المللی هستیم و امیدواریم انجمن مالی اسلامی همراه مناسبی برای دستگاه‌های رسمی کشور همانند سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و بیمه مرکزی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا