اخبار مهماقتصادیبانک و بورسبیمهویژهپیشخوان

فروشگاه‌ها نگران بازپرداخت اقساط فروش کالاهای خود نباشند

 

 

اقتصادناب_”بحث کارت اعتباری در دنیا پیشینه نسبتا طولانی دارد و اصولا خدمات کارتی با کارت‌‎های اعتباری آغاز شده است. بر اساس آمارهای منتشر شده در آمریکا نزدیک به ۶۰ درصد از تراکنش‌های کارتی از طریق کارت‌های اعتباری انجام می‌شود.”
به گزارش اقتصادناب، در کشور ما و در صنعت بیمه، تنها شرکتی که امکان استفاده کارت اعتباری را برای بیمه‌گزارانش فراهم آورده، شرکت بیمه ملت است. به همین مناسبت گفت‌وگویی با معاون بازاریابی و فروش و نیز مدیر کارت اعتباری شرکت بیمه ملت انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

امین احمدیان، معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت، کارت اعتباری بیمه ملت را یک ابزار اعتباری بر اساس مدل‌های جهانی کارت اعتباری و بومی‌سازی شده دانست که متناسب با محدودیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ایران طراحی شده و در این خصوص افزود: این کارت، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را از پذیرندگان طرف قرارداد مندرج در سایت کارت اعتباری بیمه ملت، به شیوه‌ای آسان و سازماندهی شده برای دارندگان کارت فراهم کند.

وی درباره میزان اعتبار تخصیص‌یافته به دارندگان کارت نیز افزود: اغلب دارندگان کارت اعتباری، کارکنان سازمان‌ها، نهادهای معتبر دولتی و شرکت‌های خصوصی بزرگ هستند و میزان اعتبار کارت، بر اساس پُست سازمانی و میزان حقوق دریافتی افراد، متفاوت بوده و حداکثر ۲ برابر حقوق خالص دریافتی فرد پس از کسر کسورات است.

احمدیان از دیگر دارندگان کارت اعتباری، بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی بیمه ملت را نام برد و گفت: کسانی که بیمه‌های زندگی بیمه ملت را خریداری کرده‌اند، اعم از بیمه‌ زندگی و سرمایه‌گذاری، بیمه سپرده زندگی، بیمه تحصیل فرزندان و بیمه مستمری زنان خانه‌دار، با دارابودن حداقل یک میلیون تومان به عنوان ذخیره ریاضی بیمه‌نامه، می‌توانند کارت اعتباری بیمه ملت را دریافت کنند.

معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت اهداف طرح راه‌اندازی کارت اعتباری به صورت کاملا انحصاری در بیمه ملت را این‌گونه برشمرد: از سال ۸۹ با هدف ایجاد تسهیلات خرید اقساطى بدون نیاز به ضامن، ارائه چک یا هرگونه وثیقه؛ و نیز افزایش قدرت خرید و سطح رفاه و بهره‌مندی از سبد متنوع کالا شامل انواع خدمات اعتباری و اقساطی در حوزه‌های صدور انواع بیمه‌نامه، فروش کالا، گردشگری، درمانی، دندان‌پزشکی و…، طرح کارت اعتباری در بیمه ملت اجرایی شد.

منبع:بیمه ملت

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا