اجتماعیاخبار مهماقتصادیتهرانویژهپیشخوان

معامله ۹۷ میلیونی آپارتمان در تهران

اقتصادناب_مطابق آمار سامانه املاک و مستغلات کشور یک واحد مسکونی ۴۴ متری در منطقه ۱۷ با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان و یک واحد ۱۶۰ متری ۲۷ ساله در والفجر با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان معامله شده است.

به گزارش اقتصادناب، در منطقه ۱۷ یک واحد مسکونی ۴۴ متری ۱۲ ساله با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۲ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان معامله شده است. در منطقه ۵ محله بهاران یک آپارتمان ۵۶ متری با سن ۱۶ سال با قیمت هر مترمربع ۸.۵ میلیون و مجموعا ۴۸۰ میلیون تومان و در منطقه ۱۴ محله ۱۰۰ دستگاه واحد مسکونی ۷۰ متری ۱۰ ساله با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان فروخته شده است.

در منطقه ۲ محله توحید یک واحد مسکونی ۱۲ ساله که مساحت آن ۹۳ متر است با قیمت ۷۴۵ میلیون تومان و یک واحد ۵۲ متری ۱۱ ساله در هلال‌احمر به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان فروخته شده است.

همچنین یک دستگاه آپارتمان ۹۳ متری که ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد به خریدار با قیمت ۷۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷.۶ میلیون تومان) فروخته شده است.

در مناطق شمالی از جمله داوودیه قیمت هر مترمربع واحد مسکونی حدود ۹ میلیون تومان است؛ یک دستگاه آپارتمان ۱۱۶ متری دو روز پیش با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۹.۳ میلیون تومان) معامله شده است.

واحدهای مسکونی ۱۰۰ متری یکساله در آهنگ با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان، ۱۶۰ متری ۲۷ ساله در والفجر اسلام‌آباد با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان، ۶۱ متری ۲ ساله در هفت‌چنار با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان و ۵۵ متری ۱۳ ساله در فردوس با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز در آلستوم از مرز ۱۳ میلیون تومان عبور کرده است. معامله یک واحد مسکونی ۱۰۴ متری ۴۸ ساعت قبل با قیمت یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان در سامانه کد رهگیری ثبت شده است.

در منطقه ۱۸ محله ۱۷ شهریور یک واحد مسکونی ۸۰ متری ۱۲ ساله با قیمت ۹۷ میلیون تومان معامله شده است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا