اجتماعیاخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوانکرمانشاه

‍‍ ‍‍ به گزارش اقتصادناب از روابط عمومی بیمه ایران استان کرمانشاه ،محسن پورکیانی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه دکتر کاظمی عضومحترم هیآت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر کل وزارت اقتصاد و دارائی و هیآت همراه صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۰ برای دیدار از مناطق زلزله‌ زده ورسیدگی و تسریع در پرداخت خسارت‌های زیان دیدگان، وارد کرمانشاه شدند،

دکتر پورکیانی و هیآت همراه از پایانه خسارت شعبه شهید بهشتی و ساختمان مرکزی بیمه ایران کرمانشاه و مناطق زلزله زده استان بازدید نمودند و روند رسیدگی به پرونده های زیان دیدگان زلزله چهارم آذر ماه را مورد ارزیابی قراردادند .

مدیرعامل بیمه ایران در آیین پرداخت خسارتها گفت: ایران جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز جهان است و از ۴۳ بلای طبیعی حدود ۳۰ نوع آن در کشور ما اتفاق می‌افتد. وقوع حوادث اجتناب‌ناپذیر است و ما نمی‌توانیم به‌طور کامل از رخ دادن آن‌ها پیشگیری کنیم ولی برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله مؤثر با زلزله باید به‌گونه‌ای باشد که کشور به سمت احداث ساختمان‌های مستحکم و مسکن‌های مقاوم حرکت کند.
وی اضافه کرد: روش مقابله دوم آن است که شیوه‌هایی را اتخاذ کنیم تا به هنگام وقوع بلایای طبیعی بتوان با تأمین مالی مناسب به‌سرعت در جبران خسارت زیان‌دیدگان عمل کرد و یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها برقراری پوشش‌های بیمه‌ای مناسب است. به‌طور مثال قبل از وقوع زلزله عده‌ای از مردم استان کرمانشاه بیمه‌نامه‌هایی را از بیمه ایران و صنعت بیمه خریداری کرده بودند و به همین خاطر پس از زلزله‌های اخیر با مشکلات کمتری نسبت به هم‌وطنان عزیزی که بیمه‌نامه نداشتند، روبرو شدند.

پورکیانی در مراسمی که با حضور مردم شریف گیلانغرب در محل فرمانداری گیلانغرب برگزار گردید با اظهار امیدواری نسبت به اینکه فرهنگ بیمه در استان و بخصوص در میان مردم شریف گیلانغرب و قصر شیرین روزبه‌روز توسعه و گستردگی بیشتری یابد تا با تحت پوشش بیمه قرار دادن اموالشان بتوانند با عزت خسارت‌های خود را جبران کنند، گفت: بیمه ایران در زلزله اخیر بلافاصله وارد عمل شده و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها برآورد و جبران شود.

در این دیدار یک روزه مراسم پرداخت چک خسارت ابتدا در شهرستان گیلانغرب با حضور فرماندار و دعوت از مردم شریف شهرستان برگزار گردید ودر ادامه با حضور در شهرستان قصرشیرین مابقی چک های خسارت توسط بیمه ایران پرداخت به زیاندیدگان پرداخت گردید

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه نیز که به عنوان مدیر معین پروژه از سوی مدیر عامل شرکت تعیین گردیده بود در سخنانشان به اهمیت جلب اعتماد جامعه هدف و رضایت ولی نعمتان شرکت سهامی بیمه ایران اشاره و تاکید فرموده وخوشبختانه به وعده خود که تسریع در پراخت خسارت زلزله زدگان استان بعد از دوهفته بود جامعه عمل پوشانده و ایفای تعهد نمود.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا