اخبار روزاخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبانک و بورسپول وسرمایه

تحقق بانکداری هوشمند تا سال ۱۴۰۳ در بانک صنعت و معدن

مهری مطرح کرد؛

اقتصادناب_مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت:تا سال ۱۴۰۳ سیستم بانکداری دیجیتال و هوشمند در بانک صنعت و معدن راه اندازی می‌شود.

 

حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار کرد: در حال حاضر ما در آغاز راه ورود به بانکداری دیجیتال هستیم. باید بتوانیم با شخصی سازی محصولات, طراحی خدمت مود نیاز و  تنوع بخشی به محصولات و خدمات شاهد بانکداری دیجیتال در بانک صنعت و معدن باشیم.

وی با بیان اینکه نقشه راهی برای بانکداری دیجیتال در بانک صنعت و معدن طراحی کرده‌ایم، گفت:در نظر داریم تا سال ۱۴۰۳ یک سیستم بانکداری دیجیتال و هوشمند ایجاد کنیم.

مهری در خصوص بخشودگی جریمه دیر کرد پرداخت اقساط وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون اظهار کرد: بانک صنعت و معدن به نسبت بانک های دیگر تسهیلات خرد کمتری پرداخت می کند؛طی بررسی های انجام شده ۵۱۰ پرونده توانستند از قانون بخشودگی جریمه دیرکرد پرداخت اقساط وام بهره‌مند شوند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به مطالبات معوقه این بانک بیان کرد: بانک صنعت و معدن ۲۸۴ هزار مشتری دارد که ۳۴ هزار مشتری فعال هستند و شرکت‌های تولیدی در حوزه صنعت و معدن را در برمی‌گیرد.خوشبختانه طی ۲ سال گذشته ۶ شرکت (شرکت لاستیک پارس، شرکت کاغذ کارون، شرکت سرمایه گذاری صنعت، معدن و تجارت، شرکت نخ خمین و ..) را به صورت کامل واگذار کردیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: ۱۶ درصد از سهام سیمان مازندران,۲۰ درصد از سهام صندوق مالی تکنولوژی هم به صورت کامل واگذار شد. به دنبال واگذاری هرچه سریع‌تر ۳ شرکت باقی مانده (شرکت سرمایه گذاری شیران، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند و…)  این بانک هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا