اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

یک میلیون راننده حمل کالا تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند

اقتصادناب_شرکت بیمه دانا و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور قرارداد بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی امضا و رد و بدل کردند.

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در مراسم امضای این قرارداد حدود یک میلیون نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل کالای کشور از جمله کامیون‌داران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه دانا و بیش از ۴۰۰ هزار نفر از آنها نیز تحت پوشش بیمه‌های عمر و حوادث گروهی این شرکت قرار گرفتند.

در این مراسم ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به بیمه‌گذاران، رتبه نخست بیمه دانا در بیمه درمان تکمیلی کشور را یادآور شد و اظهار داشت: رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا با حداقل امکانات، به اقتصاد کشور ارائه خدمت می‌کنند و وظیفه ما این است که بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای را به این قشر زحمتکش ارائه کنیم.

کاردگر داشتن بیمه درمان تکمیلی برای عموم مردم را دغدغه خود عنوان و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی باجه‌های پرداخت خسارت در شهرها و بنادر مهم کشور از جمله بندرعباس و بندر امام خمینی(ره) بهترین نوع خدمت‌رسانی به رانندگان عزیز کشوری را از سوی شرکت بیمه دانا شاهد باشیم.

در مراسم امضای این قرارداد “موسی رضایی” عضو هیئت مدیره، دکتر “مجتبی عطری” معاون فنی بیمه های اشخاص، مدیران بیمه های درمان، عمر و حوادث گروهی، بازاریابی، روابط عمومی و رییس مرکز فاوا بیمه دانا و نیز اعضا و مسوولان کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور حضور داشتند.

در این جلسه همچنین اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور به طور جداگانه در خصوص شیوه‌های اجرای تفاهم نامه، مسائل و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا