اخبار مهماقتصادیبیمهفرهنگیمصاحبهپیشخوان

گفتگوی اختصاصی اقتصادناب با خانم مهندس آرزو قاسمی کارشناس مسئول اداره امورنمایندگان بیمه مرکزی

 

به گزارش اقتصادناب به بهانه سالگرد تاسیس بیمه ایران در پانزدهم آبان ۱۳۱۴ گفتگویی صمیمانه بامهندس آرزو قاسمی به عنوان یکی از پاسخگوترین وحامیان نمایندگان در این عرصه درحال فعالیت میباشند، صورت گرفت .
وی در این راستا تصریح نمود؛یکی ازاهداف امروز بیمه مرکزی ایجاد یک محیط کار متعالی برای کلیه نمایندگان میباشد.
وی افزود؛همچنین شرایط روز ایجاب میکندتنوع ببشتری در محصولات بیمه ای صورت گرفته و نیازهای مختلف اقتصادی و فرهنگی جامعه درنظر گرفته شود .که در این خصوص به کارگرفتن و استفاده از همفکری نمایندگان مسلط به امور بیمه ای به عنوان بازوی اجرایی این صنعت بسیار و حطائز اهمیت ویژه است که این امر منجر به ایجاد افق های تاره ای در افزایش توانگری مالی ،اصلاح ساختار وفعالیت ،افزایش سطح کمی و کیفی خدمات به مردم و حفظ توسعه بازار گردد.
قاسمی تشریح کرد؛استفاده از تجربه نمایندگان در کنار تقویت رویکرد نو آوری و پژوهش و تحقیق در تمامی عرصه های کسب و کار بیمه ای، امریست غیر قابل چشم پوشی.
این کارشناس مسئول امور نمایندگان بیمه مرکزی گفت؛جهت تحقق موارد مذکورمیبایست در صنعت بیمه نظارت استصوابی از سوی شرکت های بیمه در زمینه ترکیب پرتفوی وجود داشته باشد.
وی در پایان اشاره نمود ؛امید است که این استراتژی با ساختاری پویا و تاثیرگذار همراه باشد.
لازم به ذکر است همراهی و همکاری مهندس قاسمی با نمایندگان و اختصاص وقت جهت مصاحبه با سردبیر پایگاه خبری اقتصاد ناب بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و تشکر است.

تهیه و تنظیم:سارامهاجرانی

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا