اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

کمپین ” از بلا فاصله بگیرید” همزمان با ارائه محصولات آنلاین اکران شد

اقتصادناب_شرکت بیمه معلم جدیدترین طرح فروش آنلاین محصولات خود را همزمان با کمپین تبلیغاتی “از بلا فاصله بگیرید” اجرائی کرد.

به گزارش اقتصادناب به نقل از  روابط عمومی بیمه معلم، کاوه قاضی با اشاره به استراتژی‌های توسعه فروش در این شرکت و جهت کاهش وابستگی به پرتفوی سهامداری اقدامات مهمی را در دستور کار قرارداد و عنوان داشت با بررسی در استان‌های پرپتانسیل مشخص شد که ظرفیت بیشتری برای جذب پرتفوی‌های مختلف خارج از سهامداری وجود دارد.

در این زمینه درابتدا ساز و کار مناقصات راه‌اندازی و از این طریق بیش از هشتصد میلیارد تومان پرتفوی جدید تولید و مشتریان بزرگی وارد مجموعه بیمه معلم شد. به گفته ایشان، با این استراتژی جدید در ترکیب پرتفوی بیمه معلم تغییرات مثبتی حاصل شد.

معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه با اشاره به فاز بعدی تولید پرتفوی‌های جدید افزود: شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارائه خدمات آنلاین سبب شد در فاز بعدی توسعه فروش خرد، بر طرحهایی با قابلیت فروش غیرحضوری تمرکز شود. وی عنوان داشت، در این زمینه حوزه مدیریت مشتریان و خدمات آنلاین راه‌اندازی شد که سه فعالیت در دستور کار این حوزه قرار دارد:

ـ ماموریت اول : به رضایت‌سنجی مشتریان و بررسی شکایات می‌پردازد

ـ ماموریت دوم: در این حوزه، فروش الکترونیک به صورت مستقیم با تمرکز بر مشتریان جدید است و همچنین با کمک استارت‌آپ‌ها که تعاملات لازم با آنها انجام شده است.

ـ ماموریت سوم: پیاده سازی سازوکارهای جدید در خصوص توانمند سازی شبکه فروش و درگیری نمایندگان با فروش آنلاین با رویکرد فروش الکترونیک است.

کاوه قاضی در خصوص ماموریت سوم این حوزه متذکر شد: با پیاده سازی سازو کارهائی تلاش داریم با آموزش و توانمند سازی نمایندگان ،،، شبکه فروش به بازار های جدید با تکیه بر فروش آنلاین دست یابند و یک سری رشته‌ها به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان در اختیار بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران بزرگ قرار گیرد.

معاونت توسعه بازار بیمه معلم در ادامه به اجرای کمپین بزرگ تبلیغات جدید بیمه معلم هم راستا با فروش آنلاین محصولات خبر داد و گفت:

  • کمپین ” از بلا فاصله بگیرید” همزمان با ارائه محصولات آنلاین اکران شد

تولید محتوای این تبلیغات متناسب با شرایط شیوع کرونا صورت گرفت با این هدف که تلاش شده، مفهومی به ذهن مخاطب القاء شود که با ساز وکارهایی می توان از بلا فاصله گرفت. در واقع شعار از بلا فاصله بگیرید قصد دارد پیامی واضح و شفاف به ذهن بیننده متبادر کند که امکان وقوع بلا (ابتلا به کرونا) در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی نزدیک و عینی است و در همین راستا خدمتی آنی و بلافاصله که همان محصولات آنلاین بیمه معلم است، در اختیار آنها قرار گرفته است. حفظ فاصله‌گذاری اجتماعـی، استفاده از خدمات آنلاین و عدم مراجعه حضوری در دوران کرونا و فاصله گیری از بلا، مفاهیمی هستند که در شعار جدید بیمه معلم نهفته است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا