اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

کاندیداتوری‌ام برای دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران مشخص نیست!

 

“اقتصادناب_ رئیس کل اسبق بیمه مرکزی ، اظهار کرد که حضور وی به عنوان کاندیدای دبیرکلی سندیکای بیمه گران هنوز مشخص نشده و شرایط و موقعیت آن فعلا مهیا نیست.! “

به گزارش اقتصادناب زهرا نامداری، سیدمحمدکریمی درگفت‌وگو با چابک‌آنلاین،در خصوص حضور قطعی خود در انتخابات سندیکای بیمه گران ایران گفت: “هیچ چیز مشخص نیست و هنوز به صورت رسمی هم چیزی اعلام نشده است.”

وی، گفت که فرآیند این موضوع باید طی شود و اگر تصمیم جدی برای کاندیداتوری در انتخابات داشته باشد حتما اعلام می کند و اگر بنا بر رای گیری هم باشد سندیکا این موضوع را اعلام خواهد کرد.

سید محمد کریمی از سال ۹۰ به مدت دو سال ریاست کل بیمه مرکزی را برعهده داشته است.

ازجمله سوابق او می توان به مدیرعاملی صندوق مهرامام رضا(ع) ، استانداری مازندران، معاونت پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون و ریاست هیئت مدیره صندوق تعاون کشور اشاره کرد.

گفته می شودکه به تازگی ۱۵ مدیرعامل شرکت بیمه ای از دبیرکلی سید محمد کریمی، اعلام حمایت کرده اند. گویا، حسابرس سندیکای بیمه گران در گزارش پایان سال ۹۷ سندیکا تاکید کرده که مدت تصدی سمت دبیر کل نباید بیش ازدو سال از تاریخ انتخاب وی باشد.

در این گزارش آمده که با توجه به انقضای مدت تصدی سید محمد علیپور یزدی دبیر کل سندیکا در ۱۶ اسفند ماه سال ۹۷ ، تجدید مدت یا انتخاب دبیر کل بر اساس ماده ۱۴ اساسنامه ضروری است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا