اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

پژوهشکده به ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه کمک کند

 

” اقتصادناب_اولین نشست از سلسله جلسات تعامل با مدیران صنعت بیمه در راستای برنامه دفتر ارتباطات پژوهشکده بیمه با صنعت و جامعه صبح امروز با حضور مهندس ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان، دکتر کرد بچه رییس پژوهشکده بیمه ، معاونین و اعضای هیات علمی پژوهشکده بیمه برگزار شد. “

به گزارش اقتصادناب به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه این نشست با هدف بررسی جایگاه فعلی و موفقیت مطلوب پژوهشکده در صنعت و ساختار و برنامه های پیشنهادی برای ارتباط بهتر آن با صنعت در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.
مهندس ضرابیه با اعلام نیازهای جدید در بازار صنعت بیمه کشور، زمان را برای ارتباط پژوهشکده با شرکت های بیمه بسیار مناسب تلقی کرد و گفت: پژوهشکده بیمه می تواند به ایجاد اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه از طریق جذب نخبگان در حوزه نوآوری های فن آورانه کمک کند. وی همچنین ارزآوری از طریق فعال سازی شبکه های برون مرزی را رویکرد مناسبی برای رسیدن به هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه مطابق قانون برنامه ذکر کرد.
مدیرعامل بیمه سامان ماموریت پژوهشکده بیمه را نزدیک کردن شرکت های بیمه به یکدیگر از طریق اجرای کارهای گروهی در قالب برگزاری منظم سمینارهای دوره ای و کوتاه مدت ذکر کرد و افزود: در این سمینارها می تواند موضوعات جدی و مورد نیاز صنعت بیمه مطرح شود و شرکت ها مجال همکاری در قالب کنسرسیوم را به دست آورند. وی خاطر نشان کرد که زمینه و سهولت این همکاری در صنعت بیمه بیش از صنایع دیگر و حتی بانک ها فراهم است و باید به این نقطه قوت توجه نمود.
در این نشست دکتر کرد بچه نیز ضمن تشکر از رویکردهای مدیرعامل بیمه سامان به موضوع تحقیق و پژوهش اظهار داشت یکی از رویکردهای جدیدی که پژوهشکده دنبال می کندآن است که در خدمت شرکت های بیمه و فعالان صنعت باشد.
همچنین پیشنهاد رییس پژوهشکده بیمه مبنی بر حضور اعضای هیات علمی در بیمه سامان به عنوان فرصت مطالعاتی صنعتی با پرداخت هزینه های آن از سوی پژوهشکده با استقبال همراه و مقرر شد به زودی در این زمینه همکاری لازم صورت پذیرد.
گفتنی است در این دیدار اعضای هیات علمی نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند .

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا