اخبار مهماقتصادیبیمهپیشخوان

ورود صنعت بیمه در بازسازی کانون های فرهنگی مناطق سیل زده

بیمه اتکائی امین کلید زد؛

اقتصادناب_با تصویب هیات مدیره بیمه اتکایی امین، بازسازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستانهای سیل زده آق قلا و گمیشان همزمان با عید قربان آغاز شد.

در مراسمی با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، اردشیر توماج فرماندار این شهرستان و مصطفی کیایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین در مرکز فرهنگی و هنری فراگیر آق قلا برگزارشد، بازسازی کانون های پرورش فکری آغاز شده است.

 

مصطفی کیایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین در همین زمینه در نشستی با اشاره به ضرورت توجه به مسئولیت های اجتماعی توسط بنگاه های اقتصادی گفت؛ هیات مدیره بیمه اتکایی امین با عنایت به مسئولیت های اجتماعی و حمایت از فعالیت های خیرخواهانه به عنوان شرکتی با فعالیت های غیرمستقیم بیمه ای، با اختصاص بودجه به این بخش موافقت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه آینده کودکان و نوجوانان  با پرورش آنها بیمه می شود و اندیشه این گروه را از طریق این کانون می توان بیمه کرد، گفت: به همین دلیل بیمه اتکایی امین با توجه به این مقوله خاص تصمیم دارد که با مشارکت در بازسازی مفهوم بیمه را به صورت عملی برای مردم این منطقه به تصویر کشد.

 

وی با بیان اینکه صنعت بیمه عوارض مختلفی می پردازد و سالانه خسارت های سنگینی را متحمل می شود، گفت: توجه به مقوله فرهنگ سازی بیمه از چنین مجراهایی می تواند منجر به افزایش ضریب نفوذ و کاهش ضریب خسارت ها شود.

کیایی با بیان اینکه در موضوع سیل بیمه اتکایی امین با ایقای نقش به موقع و واریز سهم اتکایی اش به بیمه مرکزی توجه زیادی به بازسازی مناطق اسیب دیده و کمک به زندگی مردم منطقه داشت، گفت: بازسازی مکانی که تعلیم و تعلم سالانه دوهزار نفر از کودکان و نوجوانان کشور را برعهده دارد،برای صنعت بیمه به نوعی سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام پروژه بازسازی اتکایی امین امادگی اموزش مفاهیم بیمه ای موثر در زندگی مردم را در کانون دارد و آنرا اجرا خواهد کرد،گفت؛ بیمه اتکایی امین خرید پوشش های بیمه ای سیل،زلزله،سرقت و آتش سوزی را برای این مجموعه های فرهنگی تقبل کرده است.

 

لازم به اشاره است که استاندار گلستان نیز در این مراسم اذعان کرده است که  سه مرکز فرهنگی در سیل اخیر در گمیشان و آق قلا آسیب دید که بیمه اتکایی امین کشور با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان آن را بازسازی می‌کند.

حق شناس افزود: در سیل اخیر بخش‌های مختلفی از جمله مدارس، مراکز فرهنگی، بنا‌ها و واحد‌های مسکونی خسارت دیدند که جبران بخشی از آن‌ها را دولت متقبل شده است، اما از مردم و خیران انتظار داریم که به کمک دولت بیایند تا بازسازی‌ها شتاب گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا