اخبار مهماقتصاد و داراییاقتصادیبیمهپول وسرمایهپیشخوان

هوشمندی بیمه تجارت‌نو در استفاده از شرکت‌های دانش بنیان

اقتصادناب_شرکت بیمه تجارت‌نو با هوشمندی و گام‌های استوار به افق سال ۱۴۰۴ خود می‌نگرد و در راستای تبدیل شدن به شرکتی هوشمند و فناور در بازار بیمه کشور و به منظور تقویت حقوق بیمه‌گذاران و سهامداران خود، همکاری با شرکت‌های دانش بنیان را کلید زد.

به گزارش اقتصادناب از روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ درحال حاضر بیشترین استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در صنعت بیمه تنها در بخش فروش است، این درحالی است که شرکت‌های دانش بنیان توانایی رفع برخی از چالش‌های صنعت بیمه از جمله شناسایی تقلبات و تخلفات با تکنیک تحلیلی داده را داشته و می‌توانند در توسعه بازار صنعت بیمه هم موثر و قوی عمل کنند.

به همین منظور شرکت بیمه تجارت‌نو برای تقویت و توسعه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و فناور پس از مطالعه و احصای نیازهای خود، اقدام به شناسایی شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانمند کرد.

حضور پررنگ بیمه تجارت‌نو در رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه

از این روی، شرکت بیمه تجارت‌نو ۲۱ دی ماه سالجاری ، در رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه با رونمایی از قراردادها و تفاهم‌نامه‌های حاصل از مذاکرات B2B،برپایی نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، تشریح نحوه تعامل شرکت‌های بیمه‌گر با شرکت‌های دانش بنیان و فناور و انجام مذاکرات تجاری تکمیلی و معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری برگزار شد، شرکت کرد.

مراسم رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق با حضور سندیکای بیمه گران، بیمه مرکزی، صندوق بیمه کشاورزی، صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت‌های بیمه، تجارت‌نو، دی، ما، میهن، سرمد و معلم برگزار شد.

در رویداد مذکور، دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر سیدعباس حسینی، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارایی، دکتر سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، دکتر علی وحدت، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به ایراد سخنرانی پرداختند.

دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی، در رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت صندوق نوآوری و ظرفیت شرکت‌های نوآور در جهت ارتقای فناوری در صنعت بیمه اظهارداشت:درحال حاضر صنعت بیمه در بخش صدور و خسارت بیمه با پیچیدگی‌های بسیار زیادی به دلیل وجود روش‌های سنتی مواجه است که باید شرکت‌های جدید و نوآورانه وارد این حوزه شوند و کل سیستم فناورانه باشد.

به همین روی شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای اقدامات موثر خود درجهت تحول دیجیتال و ارائه نمونه تازه‌ای از فعالیت بیمه‌گری و برای استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، همکاری با این شرکت‌‌ها را کلید زد.

براین اساس، دکتر نیما نوراللهی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو باتوجه به حصول رضایت نسبی از خروجی کار انجام شده توسط شرکت ژرفا، تفاهم‌‌نامه‌ای در خصوص پروژه کشف تقلب در حوزه بیمه‌های اتومبیل و درمان با تکنیک تحلیلی داده، با شهلا مردانی، مدیرعامل شرکت ژرفا امضا کرد.

ناگفته نماند که احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه از شرکت‌های بیمه خواست تا به فکر تحول دیجیتال براساس بیمه‌گری هوشمند که فراتر از سند تحول دیجیتال است، باشند.

به همین روی، شرکت بیمه تجارت‌نو که به اذعان دکترسیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران شرکتی‌ پیشرو در بین سایر شرکت‌های

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا