اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

نظام پزشکی در تعیین تعرفه‌ها دخالتی ندارد

 

” اقتصادناب_رئیس سازمان نظام پزشکی کرج بابیان این مطلب که نظام پزشکی دخالتی در تعیین تعرفه‌ها ندارد، گفت: ویزیت بخش دولتی و خصوصی ۸ درصد افزایش داشته است. “

به گزارش اقتصادناب علی‌اکبر حقیقی  در نشستی خبری با اشاره به اینکه تعرفه‌ها هرساله به پیشنهاد وزارت بهداشت، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه‌وبودجه تعیین می‌شود، اظهار کرد: تعرفه‌ها در سال جدید در بخش دولتی ۱۰ درصد و در بخش خصوصی ۱۳ درصد افزایش پیداکرده است.

وی بابیان این مطلب که نظام پزشکی دخالتی در تعیین تعرفه‌ها ندارد، گفت: ویزیت بخش دولتی و خصوصی ۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کرج بابیان این مطلب که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های درمانی بدون مجوزهای قانونی ممنوع است، افزود: هیچ شخصی بدون تخصص و اخذ مجوز اجازه استفاده ندارد.

حقیقی ادامه داد: اقداماتی مانند لیزر، پوست و دندان باید در مراکز دارای مجوز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکانی که تخلف کرده‌اند و در حالت تعلیق هستند را برای طبابت به‌جایی نمی‌فرستیم، عنوان کرد: این‌طور نیست که پزشکان متخلف را به زندان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و یا نقاط محروم بفرستیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی کرج افزود: داروخانه‌ها طلب خود از بیمه‌های تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح را تا مهرماه ۹۷ تسویه کرده‌اند.

حقیقی ادامه داد: مراکز تصویربرداری از بیمه تأمین اجتماعی تا اسفند ۹۶، خدمات درمانی آذر ۹۷ و نیروهای مسلح تا آبان ۹۷ را دریافت کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا