اخبار روزاقتصاد و داراییدلار و ارزطلا وسکهپول وسرمایه

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۱۲/۲۶

اقتصاد ناب_هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش اقتصاد ناب امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۰۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۱۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۳۷ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو  ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴  هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

منبع:تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا