اخبار مهماقتصادیبیمهویژهپیشخوان

فقط یکی از ۵ شناور آتش گرفته در اسکله نخل تقی بیمه بود

 

“اقتصادناب_ مدیر بحران استان بوشهر با بیان اینکه بیمه لنج‌های صیادی و تجاری استان اجباری است گفت: متاسفانه در جریان آتش‌سوزی اسکله‌های بندر نخل تقی عسلویه و بوالخیر تنگستان تنها یک فروند شناور تحت پوشش بیمه قرار دارد. “

به گزارش اقتصادناب؛ جهانگیر دهقان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در بنادر نخل تقی و بوالخیر تنگستان افزود: آتش‌سوزی در اسکله بندربوالخیر تنگستان ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه رخ داد که با تلاش آتش‌نشانان ۱۴:۳۰ دقیقه مهار شد.

وی با بیان اینکه در حادثه بوالخیر یک فروند شناور تجاری در آتش سوخت تصریح کرد: این شناور که حامل کالای تجاری بود طعمه حریق شد که علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

مدیر بحران استان بوشهر به حادثه آتش‌سوزی در اسکله بندر نخل تقی پرداخت و بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز رخ داد که با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مهار شد.

دهقان با قدردانی از نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های نخل تقی، عسلویه و منطقه ویژه پارس جنوبی افزود: در حادثه آتش‌سوزی در نخل تقی ۲ شناور ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، ۲ شناور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد خسارت دید و یک شناور بیش از ۳۰ درصد دچار سوختگی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید عنوان کرد: علت حادثه آتش‌سوزی در بندر نخل تقی در دست بررسی است.

مدیر بحران استان بوشهر با تاکید بر بیمه شدن اجباری شناور‌های تجاری و صیادی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد بحران استان بوشهر، تمام لنج‌های صیادی و تجاری باید به صورت اجباری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که در حادثه نخل تقی ۵ شناور بیمه نبودند و تنها شناور حادثه دیده در بوالخیر تنگستان تحت پوشش بیمه قرار داشت.

دهقان با بیان اینکه شناور‌ها بدون داشتن پروانه بیمه اجازه فعالیت ندارند گفت: هیچ شناوری اجازه خروج از اسکله بدون داشتن بیمه نامه ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا